یوشیدا نقش مهمی در پشتیبانی و انتشار بازی Stellar Blade توسط سونی ایفا کرده است؛ چراکه او شخصا برای شنیدن پیشنهاد استودیو شیفت آپ به کره سفر کرد. در ادامه او پیشنهاد ساخت این بازی را «قابل توجه» توصیف کرد و تصمیم گرفت تا سونی انتشار بازی Stellar Blade را در ازای یک سال انحصاری بودن برای پلی استیشن ۵ برعهده بگیرد.
یوشیدا خاطرنشان کرد: «پس از گفتگوهای داخلی تصمیم گرفتیم تا وظیفه انتشار Stellar Blade را برعهده بگیریم. من معتقد بودم که این بازی چیزی بیش از یک محصول موفق خواهد بود؛ زیرا اگر به محبوبیت و موفقیت برسد، میتواند الهامبخش بسیاری از توسعهدهندگان کرهای دیگر برای دنبال کردن جاهطلبیهایشان باشد. حتی کنفرانس امروز و اعتماد به نفس رو به ارتقای سازندگان کرهای، مدیون تاثیرگذاری بازی Stellar Blade است».
امروزه کره جنوبی در حال تبدیل شدن به یک نقش مهم در صنعت بازیهای ویدیویی است. شرکتهای بزرگی نظیر نکسون با MapleStory، کرافتون با PUBG و نئووایز با Lies of P همچنان به گسترش فعالیتهای خود ادامه میدهند.
source