این موضوع درباره شخصیت‌های مائل و آلیسیا، دو نقشی که انگلیش بر عهده دارد نیز صدق می‌کند. همین شباهت درونی ولی تفاوت بیرونی، چالش اصلی او در بازیگری بوده است. انگلیش در گفت‌وگو با GamesRadar+ در جریان جوایز Golden Joystick توضیح می‌دهد: «این روزها خیلی درباره نقش آلیسیا فکر می‌کنم. سخت‌ترین بخش کار پیدا کردن مرزی بود که شخصیت جدید را هم‌زمان شبیه و متفاوت نشان بدهد.»

او ادامه می‌دهد: «با اینکه استودیو Sandfall Interactive روی صدای من افکت‌هایی اعمال کرد، باید ریتم گفتار متفاوتی پیدا می‌کردم و شخصیت‌پردازی تازه‌ای می‌ساختم، بدون اینکه روح مشترک میان این دو شخصیت از بین برود. به نتیجه کارم افتخار می‌کنم و البته هر صحنه‌ای که کنار بازیگران هم‌تیمی‌ام داشتم برایم ارزشمند بود چون همه آن‌ها بی‌نظیر هستند.»

در بخش دیگری از مراسم، گیوم براش، کارگردان بازی Clair Obscur: Expedition 33 تأکید کرد که با وجود موفقیت بالای بازی نمی‌خواهد استودیو رشد سریع یا تغییرات بزرگ را تجربه کند و ترجیح می‌دهد تیم در همان ابعاد کنونی به کار ادامه بدهد.

source

توسط elmikhabari.ir