با‌توجه‌به اینکه سندفال اینتراکتیو هم‌اکنون حدود ۳۰ کارمند دارد، بروش خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزایش تعداد نیروها وجود ندارد. بروش اعتقاد دارد که استودیو به عنوان یک تیم کوچک، اتحاد خوبی دارد و اعضا با یکدیگر ارتباط مناسبی برقرار کرده‌اند؛ بنابراین افزایش تعداد کارکنان در این مقطع زمانی غیرضروری است: «ما نمی‌خواهیم به‌عنوان یک شرکت بیش از حد رشد کنیم؛ زیرا به عنوان تیمی کوچک، عملکرد خوبی داریم و تمایل داریم تا به همین شکل باقی بمانیم. ما از این شرایط راضی هستیم، پس چرا تغییر کنیم؟»

بروش در ادامه توضیح داد با اینکه موفقیت‌های Clair Obscur: Expedition 33 تغییری در عملکرد و کارکنان سندفال اینتراکتیو ایجاد نمی‌کند، اما این استودیو از اشتباهات و تجربه‌هایی که در زمان توسعه بازی کسب کرد، نهایت بهره را خواهد برد. این کارگردان افزود که سازندگان در زمان توسعه اشتباهاتی را انجام دادند که باید در آینده از بروز آن‌ها جلوگیری شود. همچنین بار احساسی داستان روی بازیکن‌ها تاثیر زیادی داشت؛ بنابراین سازنده می‌تواند مجددا با جادوی روایت یک داستان احساسی به موفقیت‌های آینده دست یابد.

کارگردان خلاق Clair Obscur: Expedition 33 توضیح داد: « قابل توجه‌ترین چیز برای ما و پاداش واقعی قلب‌های ما، واکنش احساسی بازیکن به سرنوشت شخصیت‌های داستان است. اینکه بازیکن‌ها چقدر با شخصیت‌ها همذات‌پنداری دارند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا از شرایط دشوار عبور کنند، همان دلیلی است که هنر به وجود آمده است. هنر برای برانگیختن یک واکنش احساسی و تحت تاثیر قرار دادن افراد استفاده می‌شود و این همان کاری است که ما می‌خواهیم آن را ادامه دهیم.»

source

توسط elmikhabari.ir