بر اساس آخرین اخبار بازی و به نقل از رسانه Gamereactor اخیرا دیو ماوریک، کارگردان روایت بازی Reanimal، در مصاحبه جدیدی درباره تجربههای گذشته استودیو Tarsier و استفاده از آنها در توسعه بازی ترسناک و ماجراجویی آینده خود به نام Reanimal به گفتگو پرداخته است. باتوجهبه اینکه بازی Reanimal از ویژگیهای کوآپ بهره میبرد، طرفداران انتظار دارند که توسعهدهنده از تجربههای گذشته خود حین ساخت بازی Stretchers استفاده کرده باشد.
ماوریک در این باره توضیح داد: «برای من جالب است که تاکنون کسی درباره این موضوع سوالی نپرسیده بود؛ زیرا شباهتهایی بین دو بازی Stretchers و Reanimal وجود دارند، هرچند که از نظر لحن کاملا متفاوت هستند. ما در زمان توسعه Stretchers تجربههای زیادی درباره تعاملات کوآپ سرگرمکننده بین بازیکنها کسب کردیم.
ما فهمیدیم که ارتباط کلیدی بین بازیکنها، دشوار شدن مکانیسمهای به ظاهر ساده حین تجربه کوآپ و عبور از موقعیتهای استرسزا با کمک یکدیگر چگونه رخ میدهند؛ بنابراین با اینکه میتوان دو بازی Stretchers و Reanimal را با یک مرز از هم جدا کرد، اما هردو رویکردهای کوآپ مشابهی دارند.»
بازی Stretchers شامل گیمپلی کوآپ سرگرمکننده، عجیب و کمی چالشبرانگیز بود. از طرفی بازی Reanimal فضای تاریکتری دارد، اما میتوان در آن وجه اشتراکهایی با بازی قبلی سازنده پیدا کرد. استودیو Tarsier توسعه دو بازی اول سری Little Nightmares را بر عهده داشته است، اما در ساخت قسمت سوم آن نقشی ندارد. بازی Reanimal در ۱۳ فوریه ۲۰۲۶ (۲۴ بهمن ۱۴۰۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ ۲، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر میشود.
source