بازی Horizon Zero Dawn که در سال ۲۰۱۷ برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و بعدها به کامپیوتر راه یافت، حالا قرار است نسخه ریمستر شده‌ای برای پلی استیشن 5 و پی‌سی دریافت کند. هرچند هنوز مشخص نیست این نسخه ریمستر شده چه بهبودهایی خواهد داشت.

به گزارش Twisted Voxel، براساس توضیحات هیئت رده‌بندی سنی نرم‌افزارهای سرگرمی، Horizon Zero Dawn یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که در آن بازیکنان کنترل الوی، شکارچی ماهری که در دنیایی پساآخرالزمانی پر از موجودات رباتیک زندگی می‌کند را بر عهده می‌گیرند. گیم‌پلی این اثر شامل استفاده از تیر و کمان، نیزه و تله‌ها برای مبارزه با این دشمنان مکانیکی و همچنین گرازها و دشمنان انسانی است.

توضیحات ESRB همچنین به صحنه‌های نبرد بازی اشاره می‌کند و ذکر می‌کند که هنگام اصابت به شخصیت‌ها، پاشیدن خون مشاهده می‌شود. علاوه‌براین، به صحنه‌ای خاص که در آن لکه‌های خون در یک اردوگاه متروکه دیده می‌شود نیز اشاره شده است.

اگرچه بازی Horizon Zero Dawn درحال‌حاضر از طریق قابلیت پشتیبانی از نسل قبل روی پلی استیشن 5 قابل اجرا است، اما این نسخه ریمستر شده می‌تواند بهبودهای گرافیکی، ارتقای عملکرد یا ویژگی‌های جدیدی را معرفی کند که به‌طور خاص برای بهره‌برداری از قابلیت‌های سخت‌افزاری نسل بعدی پلی استیشن 5 طراحی شده‌اند. با‌توجه‌به اینکه رده‌بندی سنی اخیرا منتشر شده است، انتظار می‌رود به‌زودی اعلامیه رسمی در این مورد منتشر شود.

علاوه‌بر نسخه ریمستر شده بازی Horizon Zero Dawn، سونی قصد دارد بازی Lego Horizon Adventures را نیز برای پی‌سی، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ در اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر کند. این بازی یک اسپین‌آف بر اساس دنیای هورایزن ساخته است.

نظر شما درباره نسخه ریمستر شده Horizon Zero Dawn چیست؟ آیا مشتاق تجربه دوباره این بازی با گرافیک بهبودیافته هستید؟

source

توسط elmikhabari.ir