پرداخت وام 30 میلیونی بانک رفاه با نرخ سود 4 درصد در طرح تسهیلاتی امید دارای شرایطی است که همه نمی‌توانند از آن بهره ببرند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران و بازنشستگان می‌توانند از شرایط وام 30 میلیونی بانک رفاه با نرخ سود 4 درصد استفاده کنند. تسهیلات بانک رفاه در قالب طرح امید بوده و متقاضیان حقیقی تا سقف 30 میلیون تومان و همچنین مشتریان حقوقی بانک نیز تا سقف 100 میلیون تومان می‌توانند وام دریافت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

نکته مثبت و حائزاهمیت این وام که شاید یکی از بهترین شرایط دریافت تسهیلات بانکی باشد، عدم نیاز به معرفی ضامن است. به نحوی اعتبارسنجی مناسب مشتری است که ضامن فرد می‌شود، پس اگر سابقه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوق دارید، نمی‌توانید این وام را دریافت کنید.

وام 30 میلیونی بانک رفاه با سود 4 درصد

افراد بازنشسته، مستمری‌بگیر و حقوق‌بگیری که حقوق خود را از این یانک دریافت می‌کنند، می‌توانند از طرح امید بانک رفاه برای دریافت 2 تا 30 میلیون تومان وام استفاده کنند. این طرح برای شرکت‌هایی که با بانک رفاه همکاری داشته و حقوق کارکنان خود را از این بانک پرداخت می‌کنند، 100 میلیون تومان است.

همانطور که بالا گفتیم، ضمانت وام بانک رفاه ، اعتبارسنجی متقاضی است و فرد باید دارای رتبه اعتباری A، B یا C باشد.

مدت بازپرداخت وام بانک رفاه 24 ماهه است. لازم به ذکر است که نرخ سود این طرح تسهیلاتی برای شرکت‌ها 6 درصد و برای دریافت آن نیاز به معرفی ضامن وجود دارد.

وام 30 میلیونی بانک رفاه با سود 4 درصد

مبلغ اقساط ماهانه وام بانک رفاه

مبلغ اقساط ماهانه وام 30 میلیونی بانک رفاه با بازپرداخت 24 ماهه، 1 میلیون و 363 هزار تومان است. ضمناً مجموع اصل مبلغ وام و اقساط آن 31 میلیون و 800 هزار تومان خواهد شد.

مبلغ اقساط ماهانه نسهیلات بانک رفاه برای کارکنان شرکت‌های مرتبط با این بانک، 4 میلیون و 432 هزار تومان است. بنابراین مجموع مبلغ وام و سود آن 106 میلیون و 429 هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط دریافت وام 30 میلیونی بانک رفاه در قالب طرح رفاه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir