هواوی واچ D2 به عنوان جانشین هواوی واچ دی سال گذشته معرفی شد. این ساعت هوشمند هم ظاهر زیبایی دارد و هم در پایش معیارهای سلامتی از سایر رقبا برتر است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، هواوی امروز یک رویداد جهانی را برای رونمایی از مجموعه گجت‌های پوشیدنی و تبلت‌های جدید خود برگزار کرده است. در میان این محصولات برجسته، هواوی Watch D2 به عنوان جانشین هواوی Watch D با قابلیت نظارت داخلی بر فشار خون خوش درخشیده است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این ساعت هوشمند هواوی در این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات هواوی واچ D2

همان‌طور که می‌دانید هواوی واچ D به دلیل توانایی خود در اندازه‌گیری مستقیم فشار خون با استفاده از میکروپمپ داخلی از سایر محصولات بازار متمایز بود و در مقایسه با رقبایی مانند اپل واچ سری 10 و سامسونگ گلکسی واچ اولترا خوانش دقیق‌تری را ارائه می‌کرد.

اکنون، هوآوی ادعا کرده است که هواوی Watch D2 با دقت بالاتر و طراحی شیک‌تر ساخته شده است. در حقیقت، ویژگی برجسته این ساعت هوشمند، مانیتورینگ فشار خون سرپایی (ABPM) است که ردیابی فشار خون در هر لحظه و هر مکانی را امکان‌پذیر می‌کند.

هواوی واچ D2
Huawei Watch D2

ساعت هوشمند هواوی D2 دارای یک بند مچی شبیه به فشارسنج‌های قدیمی است تا بتواند فشار خون را نسبت به ساعت‌هایی که از حسگرهای نوری استفاده می‌کنند، بهتر اندازه‌گیری کند.

کیسه هوای فیزیکی درون این بند درست مانند کیسه‌های فشارسنج باد می‌شود و در فواصل زمانی مشخص، اطلاعات کاربر را ثبت می‌کند. به این ترتیب، این ساعت هوشمند در طول روز یادآوری‌های لازم را به کاربر گزارش کرده و در طول شب وضعیت خواب کاربران را ردیابی می‌کند. شایان ذکر است که برای اندازه‌گیری‌ حالت‌های مختلفی در نظر گرفته شده (ایستاده، نشسته یا نیمه خوابیده) و در هنگام خواب نیز اندازه‌گیری‌های داخلی به صورت خودکار انجام می‌شود.

هواوی واچ D2

توجه داشته باشید که این دستگاه تاییدیه اداره ملی محصولات پزشکی (NMPA) چین و مقررات تجهیزات پزشکی (MDR) اروپا را برای ویژگی نظارت بر فشار خون دریافت کرده است.

هواوی واچ دی 2 علاوه بر نظارت روی فشار خون، قابلیت‌های دیگری مانند آنالیز ECG، اکسیژن خون SpO2، ضربان قلب، سطح استرس و دمای پوست را ارائه می‌دهد که همگی توسط سیستم TruSense Huawei پشتیبانی می‌شوند. همچنین کاربران می‌توانند 9 شاخص بدنی خود را تنها با یک ضربه اندازه‌گیری کنند و نتیجه را در آنچه که گزارش نمای کلی سلامت نامیده می‌شود مشاهده کنند.

هواوی واچ D2

این 9 شاخص بدنی شامل ضربان قلب، فشار خون، SpO2، استرس، دمای پوست، ECG، کشش عروقی، سلامت تنفس و وضعیت تنفس در حین خواب می‌شود. علاوه بر این، هواوی واچ دی 2 اولین ساعت هوشمند هواوی است که تجزیه و تحلیل فشار خون را در نمایه سلامت گنجانده است.

برای نمایشگر این دستگاه از یک پنل 1.82 اینچی AMOLED با طراحی شناور 2.5 بعدی بهره گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این محصول پشتیبانی از GPS برای مشاهده مستقیم مسیرها بر روی صفحه نمایش است. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه شده و از بند فلورالاستومر یا بند چرمی کرم برای ظاهری شیک برخوردار است.

قیمت هواوی واچ D2

خوشبختانه باید به شما اطلاعات دهیم که با وجود تمام پیشرفت‌ها و ارتقاهایی که اعمال شده قیمت هواوی واچ دی 2 در بازار اروپا درست مانند نسل قبلی و برابر 399 یورو (تقریبا معادل 444 دلار) است. مشتریانی که از امروز تا تاریخ ۲۲ اکتبر این گجت پوشیدنی را خریداری کنند، یک جفت هوآوی FreeBuds 5i را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هواوی واچ D2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir