به نوشته گیمینگ‌بولت، استودیو Torn Banner پس از گذشت‌ها سال‌ها از معرفی بازی و چند تاخیر در نهایت تاریخ دسترسی زودهنگام No More Room in Hell 2 را اعلام کرد. جدیدترین تریلر بازی تایید می‌کند بازیکن‌های استیم می‌توانند از تاریخ ۱ آبان ۱۴۰۳ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۴) تجربه دسترسی زودهنگام را آغاز کنند. بازی No More Room in Hell 2 به‌عنوان دنباله‌ی برای بازی ترسناک و بقای سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه می‌شود که روی تجربه کوآپ تا هشت نفر و کشتار زامبی‌ها تمرکز دارد.

تیم توسعه‌دهنده در ادامه خاطرنشان کرد قصد دارد بازی را تا حداقل یک سال دیگر در حالت ارلی اکسس نگه دارد. نسخه دسترسی زودهنگام No More Room in Hell 2 شامل شخصیت‌های جان‌سخت، انواع دشمنان، سلاح‌های سرد و تفنگ‌ها، رویدادهای منحصربه‌فرد در برخورد با دشمنان، سیستم قطع عضو واقع‌گرایانه برای زامبی‌ها، انواع تله و بمب‌های انفجاری، داستان‌های درگیرکننده و محتوای دیگر خواهد بود. بااین‌حال نقشه بازی تنها شامل منطقه Power Plant است، اما توسعه‌دهنده به بازیکن‌ها اطمینان داده است چند مکان متفاوت را در این منطقه بازدید خواهند کرد.

همچنین انواع معماها و پازل‌ها محیطی به‌همراه چالش‌ها و پاداش‌های ارزشمند در این منطقه گنجانده شده‌اند. استودیو Torn Banner برنامه دارد نقشه‌های اضافی، سلاح‌ها، داستان‌ها و آیتم‌های سفارشی‌سازی را در نسخه کامل اضافه کند. درحالی‌که قیمت دسترسی زودهنگام هنوز اعلام نشده است، اما توسعه‌دهنده تایید کرده است قیمتی منصفانه را برای آن در نظر خواهد گرفت.

دانلود از آپارات

source

توسط elmikhabari.ir