ترندهای کفش پاییز ۱۴۰۳ (۲۰۲۴ میلادی) بالاخره رسید و مفتخریم که به شما بگوییم شما عاشق پوشیدن این کفش‌ها در فصل پاییز خواهند شد. جیر متریال اصلی فصل است، حتی بیشتر از حد معمول، با تعداد زیادی چکمه، کفش راحتی، پاپوش و کفش کتانی که با چرم نرم و لوکس طراحی شده است انتخاب‌های زیادی برای انتخاب کفش پاییزی خود دارید.

خبر خوب دیگر این است که این کفش‌ها بسیار راحتی و پوشیدنی هستند. کفش‌های پاشنه‌گربه‌ای قد بلندتری را به شما می‌دهند و کفش‌های راحتی نیز به شما کمک می‌کنند بدون سر خوردن به گشت و گذار پاییزی بپردازید. آماده‌اید تا بهترین استفاده را از فصل زیبای پاییز ببرید؟ با انواع زیبای کفش پاییزی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: ۵۰ مدل کفش به سبک بوهمین ترند پاییز و زمستان | استایل بوهوی خودت رو با این کفش‌ها تکمیل کن

کفش پاییزی

کفش پاییزی

۱- چکمه‌های جیر

قبل از اینکه با تعجب بپرسید جیر؟ آن هم برای پاییز؟ به ما اعتماد کنید. این متریال آماده است که پاییزی ترند و جذاب را پیش رو داشته باشد. شما در یک جفت چکمه‌های جیر احساس راحتی زیادی خواهید داشت و با لباس‌های پاییزی رنگی و حتی استایل جین، استایل پاییزی خود را با یک جفت چکمه جیر (چه بوت تا زانو چه کوتاه‌تر) تکمیل کنید.

چکمه‌های جیر

۲- اسنیکرزهای سبک

کفش‌های کتانی سبک  (اسنیکرز) سال گذشته رسما تاج پادشاهی را از استایل‌های دیگر اسنیکرز گرفتند، و ظاهر سبک و اسپرت آن هنوز در سال ۲۰۲۴ قوی است. بنابراین انتظار داشته باشید که با پیشروی پاییز شاهد افزایش این کفش‌ها باشید. در حالی که رنگ‌های نود همیشه انتخاب برنده برای کفش هستند، طرح‌ها و رنگ‌های جذاب این مدل کفش با لباس‌های تک رنگ بسیار جذاب و شیک خواهند بود.

اسنیکرزهای سبک

۳- کفش لوفر

کفش لوفر یک کفش بسیار ساده است که نه بند و نه چسب دارد و به راحتی در پا قرار می‌گیرد و معمولا کفی کاملاً تخت دارند و فاقد پاشنه هستند. جالب است بدانید که معمولا جنس کفش لوفر، جیر است. در حالی که کفش‌های لوفر هرگز از مد نمی افتند، به خوبی نیز با شلوار جین گشاد، کت و شلوارهای سایز بزرگ و لباس‌های کوتاه با جوراب شلواری ست می‌شوند.

کفش لوفر

۴- بوت موتو (قد بلند)

بوت‌های بلند سال سرد جذابی در پیش روی خود دارند.هرچند موجی از علاقه به بوت‌های کابویی وجود دارد، ما انتظار داریم که سبک‌های ساده‌تر و با رنگ‌های قهوه‌ای و خاکی در فصل پاییز جایگاه اول را به خود اختصاص دهند. اگر می‌خواهید این بوت‌ها را بپوشید در مورد سگک ها، تسمه ها و جزئیات اکسسوری خجالتی نباشید.

بوت موتو (قد بلند)

بیشتر بخوانید: ۲۶ مدل بوت کوتاه جورابی زنانه پاییزی و زمستانی | بوت های محبوب و ترند

۵- کفش‌های جواهردار

صندل‌های حلقه‌ای و پاپوش‌های تخت جواهر دار مرز بین کفش و جواهرات را محو می‌کند و باعث می‌شود این کفش های ساده واقعا شیک و خاص باشند و یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای فصل پاییز باشند که شما را پشیمان نخواهند کرد!

کفش‌های جواهردار

۶- کفش‌های پاشنه تخت آکادمیک

اهالی مد در حال حاضر وسواس زیادی به این سبک کفش‌ ها، کفش دختر مدرسه‌ای‌ها “که به نوعی با همه چیز هماهنگ است دارند. برخی از افراد پاشنه تخت‌های کلاسیک را ترجیح می‌دهند، برخی کفش مری جین را انتخاب می کنند و برخی دیگر به دنبال کفش ترند پاییزی تی بار با پاشنه تخت هستند یک دامن چین دار، یک کت و شلوار تنگ و جوراب شلواری رنگی بپوشید تا بهترین استایل را با این کفش داشته باشید.

کفش‌های پاشنه تخت آکادمیک

۷- کفش قایقی

کفش فوق‌العاده‌ای که در دبیرستان داشتید (یا آرزویش را داشتید) به شکلی بزرگ بازگشته است. این کفش‌ها استایلی شیک، خاص و به روز را به استایل پاییزی شما هدیه می‌دهند.

کفش قایقی

کفش پاشنه گربه‌ای

کفش‌های پاشنه گربه‌ای کفش‌هایی با پاشنه مخروطی تقریبا ۲.۵ تا ۵ سانتیمتر (۱ تا ۲ اینچ) و انحنای جزئی هستند. این کفش‌ها در ۲۰۰۳ دوباره به دنیای مد بازگشتند و هر سال، ترندتر از سال قبل هستند. شکوه این کفش‌ها این است که از بهار تا تابستان و پاییز، با این کفش‌ها همیشه خوش پوش و شیک خواهید بود.

کفش پاشنه گربه‌ای

بیشتر بخوانید: ۱۹ مدل خفن کفش چری رد (گیلاسی) زنانه | با شکوه و اقتدار با این کفش‌ها گام بردار

انتخاب شما کدام یک از این کفش‌های ترند پاییزی است؟

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir