زک اسنایدر در جریان رویداد Geeked Week اولین تریلر از بازی جدید نتفلیکس در دنیای سینمایی Rebel Moon را با طرفداران به اشتراک گذاشت. این بازی که با نام Blood Line: A Rebel Moon Game شناخته می‌شود، گیمرها را در نقش یک شورشی قرار می‌دهد. شما باید بین کلاس‌های مختلف بازی یکی را انتخاب کنید و سپس به شورشی مخفی بپیوندید که هدف آن بازپس‌گیری سیاره از تهدیدی به‌نام Motherworld است.

بازی Blood Line: A Rebel Moon Game که توسط استودیوی Super Evil Megacorp توسعه یافته است، در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و تنها در دسترس مشترکین نتفلیکس قرار خواهد گرفت. ساموئل هارت، مدیر ارشد محصول در برنامه معرفی بازی گفت:

«Blood Line: A Rebel Moon Game یک تجربه اکشن سوم‌شخص، کوآپ و ماموریت‌محور برای موبایل خواهد بود. این بازی در دنیای علمی‌تخیلی Rebel Moon قرار خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند در آن به ساخت نظریه‌های بی‌پایان بپردازند؛ سبک بازی خود را شخصی‌سازی کرده و با تیم خود برای خلق بهترین استراتژی همکاری کنند. این بازی با بهترین کنترل‌های لمسی، پشتیبانی از گیم پد و گرافیک با کیفیت کنسول ساخته شده و استودیوی ما در ارائه آن بسیار خوب عمل کرده است.»

رابرت گالرانی، کارگردان استودیوی Super Evil Megacorp در رابطه با این بازی می‌گوید: «شما شورشی را هدایت خواهید کرد که در ابتدا بسیار کوچک است؛ اما رفته‌رفته گسترش می‌یابد و تمام سطح سیاره را در برمی‌گیرد.» چهار کلاس موجود در بازی عبارت‌اند از: The Banner Guard (زره‌پوش)، The Forsaken (سرباز خط مقدم)، The Kindred (تک‌تیرانداز) و Evoker (شفادهنده).

دانلود از آپارات

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Variety

source

توسط elmikhabari.ir