آی‌تی‌من– دفتر ارتباطات مردمی ‌نماینده شهرستان کهگیلویه گزارش داد: ستار‌هاشمی ‌در دیدار و گفت‌وگو با محمد موحد نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: موضوع رفع فیلترینگ را از مسیر قانونی و در یک فضای منطقی، آرام و با اجماع و هم افزایی اهل فن و کارشناسان تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی ‌معتقد است که رفع این محدودیت‌ها که زمینه فعالیت کسب و کارهای مبتنی بر بستر فضای مجازی را به عنوان یک ضرورت امروز جامعه و هدفی اساسی فراهم می‌کند، می‌تواند تا حدود زیادی در افزایش میزان رضایتمندی و امید مردم به ویژه جوانان نقش آفرین باشد.

پیش از این دیدار، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی‌در سخنانی صریح خواستار رفع فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی از وزیر جوان ارتباطات و دولت چهاردهم شده بود.

همچنین در این دیدار نماینده مردم کهگیلویه و نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس خواستار بهبود و ساماندهی وضعیت شبکه‌های ارتباطی از جمله اینترنت در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد شد.

موحد یادآور شد: بخش زیادی از روستاها و مناطق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام به دلیل سخت گذر بودن ، پراکندگی روستاها و محرومیت‌های گذشته همچنان وضعیت مناسبی در حوزه ارتباطی از جمله پوشش آنتن‌‌‌‌‌دهی ندارند و خواستار رسیدگی و نگاه ویژه دولت و وزارت ارتباطات برای رسیدگی و کمک به این مناطق شد.

ستار‌هاشمی ‌همچنین در این دیدار دستورات لازم به مدیران زیرمجموعه خود در استان کهگیلویه و بویراحمد برای درخواست‌های این نماینده مجلس برای بهبود وضعیت شبکه ارتباطی را صادر کرد.

هاشمی ‌گفت: رسیدگی و ارایه و گسترش خدمات به مناطق محروم جزو اولویت‌ها وبرنامه‌ها و خط و مشی اساسی دولت چهاردهم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در این راستا از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم از جمله در استان‌های کم برخوردار دریغ نخواهیم کرد.

 

source

توسط elmikhabari.ir