اندی سرکیس در حال کار روی پروژه‌ای است که بر اساس کاراکترهای هوش مصنوعی ساخته خواهد شد.

اندی سرکیس به خاطر پروژه‌های موشن کپچر و همچنین صداپیشگی‌های خودش از شخصیت‌های تولید شده توسط کامپیوتر همچون گالوم در فیلم‌‌های ارباب حلقه‌ها و شخصیت سزار در فیلم‌های Planet of the Apes شهرت دارد. او همچنین سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of the Jungle محصول سال ۲۰۱۸ و فیلم Venom: Let There Be Carnage محصول سال ۲۰۲۱ را در کارنامه خودش دارد.

او در حال حاضر در حال کار روی پروژه جدیدی از دنیای ارباب حلقه‌ها است که The Lord of the Rings: The Hunt for Gollum نام دارد. بنا بر گزارش‌های تازه منتشر شده، کمپانی اندی سرکیس به نام Imaginarium در حال کار روی یک پروژه داستان محور بر اساس شخصیت‌های هوش مصنوعی است.

اندی سرکیس بیان کرده که داستان در ابتدا با کاراکترهای دو بعدی شروع می‌شود و سپس آن‌ها در ادامه به دنیای واقعیت افزوده آورده می‌شوند. در حال حاضر مشخص نیست که این پروژه در قالب یک فیلم سینمایی یا سریال تولید خواهد شد.

اندی سرکیس همچنین در رابطه با استفاده از هوش مصنوعی در این پروژه جدید خودش گفته:

هوش مصنوعی یک فرم دیگری از جادو است که مردم را می‌ترساند. این فناوری به شدت اشتباه متوجه شده و نسبت به آن بدگویی زیاد شده و طوری به مردم نشان داده شده که انگار این قرار است کل زندگی مردم را از بین ببرد.

منبع: comingsoon

HELLO.BROTHERS

source

توسط elmikhabari.ir