دیمن لیندلوف، سازنده آثاری چون سریال The Leftovers، سریال Lost و سریال Watchmen یکی از سازندگان و تهیه‌کنندگان اصلی سریال Lanterns خواهد بود. سریال لنترنز براساس کمیک‌های گرین لنترن در دست ساخت است و کریس موندی، تهیه‌کننده و نویسنده سریال Ozark به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در سریال Green Lantern نقش خواهد داشت. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال لنترن‌ها قرار است از ماه ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۵ (دی ۱۴۰۳ تا تیر ۱۴۰۴) در آتلانتا انجام شود.

تام کینگ، نویسنده دنیای کمیک دی سی هم به‌عنوان یکی از اعضای تیم خلاق در سریال Lanterns نقش دارد که این سریال برای پخس از شبکه HBO ساخته خواهد شد. سریال Lanterns یکی از چندین سریال در دست ساخت دی‌سی استودیو است و گان پیش از این تایید کرده بود که تمرکز سریال لنترن‌ها قرار است روی هال جردن و جان استوارت از نیروهای Green Lantern Corps باشد و دیگر اعضای این گروه را نیز قرار است در طول اتفاقات سریال مشاهده کنیم.

گان پیش از این گفته بود که اتفاقات سریال Lanterns بیشتر قرار است روی زمین جریان داشته باشد و در مورد داستان این سریال گفته که تقریبا شبیه به داستان و اتفاقات سریال True Detective با اعضای گرین لنترن است. اتفاقات سریال Lanterns حول محور راز تاریکی جریان دارد که این دو شخصیت قرار است در نظارت خود در زمین آن را کشف کنند و به حل این راز تاریک و احتمالا خطرناک بپردازند.

کایل چندلر بیشتر برای بازی در سریال Early Edition شناخته می‌شود و از دیگر کارهای چندلر می‌توان به حضور در سریال Bloodline، سریال Catch-22، سریال Friday Night Lights، فیلم King Kong، فیلم Super 8، فیلم Argo، فیلم Zero Dark Thirty، فیلم The Wolf of Wall Street، فیلم Carol، فیلم Manchester by the Sea، فیلم Game Night، فیلم First Man، فیلم Godzilla: King of the Monsters، فیلم Godzilla vs. Kong، فیلم The Midnight Sky و فیلم Slumberland اشاره کرد.

source

توسط elmikhabari.ir