Frostpunk 2 جدیدترین بازی استودیو ۱۱ بیت به شمار می‌آید که هفته گذشته به بازار عرضه شد. درنهایت این بازی توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و حال به‌نظر می‌رسد در زمینه فروش هم عملکرد موفقی داشته است. با تایید استودیو سازنده، بازی Frostpunk 2 تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار نسخه در سراسر جهان فروخته است. علاوه‌براین کل درآمد تخمینی بازی با موفقیت تمام هزینه‌های بازاریابی و تولید را جبران خواهد کرد.

بااین‌حال عرضه بازی Frostpunk 2 تنها یک شروع برای استودیو ۱۱ بیت خواهد بود؛ چراکه این توسعه‌دهنده باید ازاین‌پس روی بهبود تجربه بازیکن با عرضه به‌روزرسانی‌ها و رفع مشکلات تمرکز کند. همچنین بازی شامل یک سیزن پس با سه بسته الحاقی پولی است که تیم سازنده باید برای توسعه و عرضه آن‌ها برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد. بااین‌حال این دی‌ال‌سی‌ها هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارند.

همچنین تیم سازنده هنوز جزئیات بیشتر یا تاریخ انتشار مشخصی برای نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی منتشر نکرده است. بازی Frostpunk 2 درحال‌حاضر برای کامپیوتر در دسترس است و وقایع ۳۰ سال بعد داستان بازی اول را روایت می‌کند. لندن جدید در زمینه‌های زیادی پیشرفت داشته و با مرگ کاپیتان، مسئولیت اداره آن به بازیکن سپرده خواهد شد.

منبع: گیمینگ‌بولت

source

توسط elmikhabari.ir