در بیانیه ریچارد تیلور، مدیرعامل استودیو سازنده Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game آمده است: «استودیو وتا ورکشاپ بیش از ۲۵ سال است که مورداعتماد طرفداران سرزمین میانه جی. آر. آر تالکین قرار دارد. در طول این مدت ما درک عمیقی از فرهنگ و عشق واقعی به سرزمین میانه ایجاد کرده‌ایم و آن‌ها را در کارهای خلاقانه خود ازجمله صفحه‌نمایش‌ها، کلکسیون‌ها و بازی شبیه‌ساز زندگی هابیتی آینده‌مان جریان داده‌ایم.

بازی Tales of the Shire به ما این امکان را می‌دهد تا استعدادهای خود را از طریق یک رسانه کاملا جدید نشان دهیم و بتوانیم این تجربه را برای افرادی که مثل ما عاشق دنیای ارباب حلقه‌ها هستند، ارائه کنیم. این بازی مسیر زیبایی است تا بازیکن‌هایی که به‌دنبال لحظه‌های آرام و دلنشین هستند، خواسته خود را در این گوشه کمتر کاوش شده از سرزمین میانه کشف کنند».

در ادامه اریک کورل، نایب رئیس و مدیر بخش بازاریابی شرکت پرایویت دیویژن افزود: «ارباب حلقه‌ها دنیای خارق‌العاده‌ای است که میلیون‌ها نفر آن را دوست دارند و برای تجربه یک بازی شبیه‌ساز زندگی در جامعه مشارکتی و گرم شایر مشتاق هستند. استودیو وتا ورکشاپ در بازی Tales of the Shire دهکده بای‌واتر را به‌گونه‌ای خلق کرده است که تاکنون شبیه آن را ندیده‌ایم؛ به‌همین‌خاطر ما بیشتر از این نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا بازیکن‌ها به استراحت، تفریح و کاوش در این دنیای جدید بپردازند».

دانلود ویدیو از آپارات

source

توسط elmikhabari.ir