به نوشته گیمینگ‌بولت، شرکت سیبر اینتراکتیو با عرضه بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 به موفقیت بزرگی دست یافت و به نظر می‌رسد همین عملکرد خوب باعث شود توسعه‌دهنده در رویکرد خود نسبت‌به پروژه‌های آینده‌ایش یک بازنگری کلی داشته باشد؛ حال طرفداران امیدوار هستند که این برنامه، ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Republic را هم شامل شود.

این بازسازی در سال ۲۰۲۱ برای عرضه روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی شد، اما در ادامه حواشی و گزارش‌هایی متناقض درباره لغو توسعه آن به گوش رسید. حال طرفداران دنیای جنگ ستارگان تمایل دارند بدانند که سیبر اینتراکتیو پس از عرضه موفق Warhammer 40,000: Space Marine 2 به اتمام توسعه ریمیک نزدیک شده است؟ در پاسخ به این سوال تیم ویلیتس، مدیر اجرایی ارشد سیبر اینتراکتیو در گفتگو با IGN گفت: «درحال‌حاضر ما روی توسعه ریمیک متمرکز هستیم. ما مشتاقانه منتظریم در زمان مناسب، جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاریم.»

بااینکه گفته‌های اخیر ویلیتس، زمان پایان انتظار طرفداران برای جزئیات تازه را مشخص نمی‌کند، اما حداقل می‌توان به پیشرفت این بازسازی امیدوار بود. ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Republic براساس بازی نقش‌آفرینی تحسین‌شده اورجینال آن از استودیو بایوور توسعه می‌یابد. در ابتدا استودیو Aspyr Media ساخت این ریمیک را برعهده داشت، اما درنهایت پس از اخراج مدیر طراحی و کارگردان هنری پروژه، عرضه آن تا مدت نامعلومی به تعویق افتاد. در ادامه شرکت امبریسر به‌عنوان مالک استودیو Aspyr Media هم هیچ اظهارنظری درباره پیشرفت این ریمیک نداشت.

در نهایت سیبر اینتراکتیو پس از جدا شدن از امبریسر اعلام کرد که ریمیک Star Wars: Knights of the Republic همچنان برقرار است و تیم سازنده متعهد به ارائه تجربه‌ای فراتر از انتظار طرفداران خواهد بود.

source

توسط elmikhabari.ir