اخیرا ویدیوی Dev Diary بعدی Assassin’s Creed Shadows فاش شده است که گیم‌پلی بازی و برخی از ویژگی‌های آن را نمایش می‌دهد.

این ویدیو که توسط رسانه IGN China منتشر شده است، نشان می‌دهد که Assassin’s Creed Shadows دارای ویژگی دنیای نسل جدید است که مرزهای یک دنیای کاملاً پویا را جابه‌جا می‌کند. این امر شامل یک چرخه کامل فصل است، که باعث می‌شود جهان آن نه تنها متفاوت به نظر برسد، بلکه بر حرکات شخصیت شما در آن نیز تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، ممکن است یک منطقه صعب‌العبور به دلیل حجم زیاد آب مسدود شود، اما در فصل زمستان، این منطقه یخ می‌زند و در دسترس قرار می‌گیرد.

این ویدیو همچنین سیستم انیمیشن جدید مورد استفاده در Assassin’s Creed Shadows را به نمایش می‌گذارد که دنیایی جذاب‌تر و فراگیرتر را برای لذت بردن بازیکنان ایجاد می‌کند. علاوه بر این، گیم‌پلی جدید مخفی‌گاه بازیکن را نشان می‌دهد که به عنوان زمینی یک هکتاری توصیف شده است. مخفی‌گاه مکانی است که بازیکن می‌تواند به میل خود مانند یک اسلحه خانه، دوجو، Alter و … بسازد. این ساختمان‌ها نیز قابل تنظیم و شخصی‌سازی هستند و امکان انتخاب مکان ساختمان و انتخاب طرح سقف به همراه چیدمان داخلی و جایی که می‌توانید سلاح‌ها و زره‌های خود را به نمایش بگذارید، وجود دارد.

گیم‌پلی جدید Assassin’s Creed Shadows در قسمت زیر قابل مشاهده است.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

source

توسط elmikhabari.ir