بنابراین درحال حاضر پردازنده‌های Arrow Lake تنها محصولاتی هستند که برای عرضه در پلتفرم دسکتاپ و سوکت LGA-1851 تأیید شدند. حالا HXL در توییتر مدعی شده که بعد از معرفی سری Nova Lake-S که نسل بعدی سری Arrow Lake محسوب می‌شود، پردازنده‌هایی به نام Razer Lake-S را خواهیم داشت که تاکنون توسط منبع مطمئنی تأیید نشده بود.

وبسایت Videocardz گزارش داده است که اگر این اطلاعات حقیقت داشته باشند، قبلا ادعایی مبنی بر معرفی یک سوکت جدید برای پشتیبانی از سری از تراشه‌های اینتل مطرح شده بود که حالا می‌توانند قطعیت بیشتری به خود بگیرند. البته که اینتل علاوه بر سری Arrow Lake-S محصولات دیگری هم برای سوکت LGA-1851 معرفی خواهد کرد، اما احتمالا مقیاس این پشتیبانی کمتر از حد انتظار خواهد بود. به عنوان مثال، ممکن است که تراشه‌های Nova Lake-S برای سوکت LGA-1851 عرضه شوند و بعد از آن شاهد معرفی یک سوکت جدید باشیم. اما به هرحال همه‌ی این‌ها در حد گمانه زنی است و باید بیشتر منتظر بمانیم.

اینتل فعلا جزئیاتی از برنامه‌های خود را برای دسکتاپ اعلام نمی‌کند و به نظر می‌رسد که فعلا تمرکز این شرکت روی تراشه‌های لپتاپ Lunar Lake و Panther Lake معطوف شده است. همچنین هنوز خبری از برنامه‌های آینده‌ی این شرکت برای کارت‌های گرافیک مجزای خود نیز مشخص نیست.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir