حال جدیدترین مصاحبه یکی از توسعهدهندگان بازی تایید میکند که سیستم تغییر فصلها فاقد هرگونه تاثیر منفی یا چالشبرانگیز روی گیمپلی خواهد بود. تیری دانسرو، کارگردان هنری Assassin’s Creed Shadows در مصاحبه تازه خود توضیح داد که استودیو سازنده، سیستم تغییر فصلها را بهگونهای طراحی و پیادهسازی کرده است تا از هرگونه تاثیر منفی آن روی گیمپلی یا نحوه تجربه بازیکن جلوگیری شود: «استودیو نمیخواست تغییر فصلها بهعنوان یک ویژگی منفی گیمپلی تلقی شوند یا تاثیری منفی بر نحوه تجربه شما از بازی داشته باشند».
این توسعهدهنده در ادامه تایید کرد که درعوض، تغییر فصلها با خود انیمیشنهای مفاوتی را به همراه دارند؛ برای مثال شخصیت اصلی در زیر بارش شدید باران دستها و بدن خود را جمع میکند. البته بازیکنها نباید انتظار بهجا ماندن رد حرکت شخصیت اصلی در برف مشابه Metal Gear Solid یا لیز خوردن در سطوح خیس مانند The Legend of Zelda را داشته باشند.
بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۳ (۱۱ نوامبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود.
منبع: گیمینگبولت
source