استودیوی Pixel Perfect Dude پس از حضور در رویداد Awesome Indies Gamescom، اعلام کرد که بازی Drive Rally امروز به‌طور رسمی روی سیستم‌عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس از‌طریق استیم، اپیک گیمز و GOG وارد فاز دسترسی زودهنگام شده است. در حال حاضر با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار می‌توانید وارد این دوره شوید و از تجربه بازی مورد علاقه خود لذت ببرید. Drive Rally یک بازی مسابقه‌ای رالی به سبک آرکید است که از روزهای باشکوه این مسابقات در دهه ۹۰ میلادی الهام می‌گیرد.

بازی مورد بحث دارای ماشین‌های رالی نمادین دهه‌های ۸۰ و ۹۰، ارجاعات فرهنگ عامیانه و گیم‌پلی آسان برای تسلط بر آن است که مسابقه‌دهنده‌های معمولی و باتجربه را در لبه صندلی‌هایشان نگه می‌دارد. بازی Drive Rally با بیش از ۴۰۰ کیلومتر پیست رالی در اقلیم‌های مختلف، همراهان پویا و خودروهای قابل سفارشی‌سازی، نوید یک سرگرمی جذاب را می‌دهد و تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) ۱۰ درصد تخفیف عرضه خواهد داشت. استودیوی سازنده ویژگی‌های کلیدی بازی را به صورت زیر شرح داده است:

  • بیش از ۴۰۰ کیلومتر پیست رالی: محیط‌های متنوع را با الهام از مکان‌های رالی در دنیای واقعی تجربه کنید. از بیابان‌های آفتاب‌سوخته گرفته تا جاده‌های کوهستانی یخ‌زده، هر مسیر چالش متفاوتی خواهد داشت.
  • ۳۶ ماشین قابل شخصی‌سازی در سه کلاس منحصربه‌فرد: ماشین خود را طوری سفارشی کنید که با سبک رانندگی شما مطابقت داشته باشد. هر کلاس آمار پایه وسیله نقلیه شما را تغییر می‌دهد و وادارتان می‌کند تا رانندگی خود را با شرایط موجود تطبیق دهید.
  • همراهان پویا: همراهان شما به عملکردتان واکنش نشان می‌دهند و شما را به سمت پیروزی راهنمایی می‌کنند. همچنین باید انتقادهای تند و تیز آن‌ها را بشنوید و به توصیه‌هایشان عمل کنید.
  • حالت عکاسی: می‌توانید لحظات مورد علاقه خود را با حالت عکاسی پیشرفته ثبت کنید.

source

توسط elmikhabari.ir