یکی از بازی‏های سبک بتل رویال که می‏تواند ساعت‏ها جوانان و نوجوانان را به خود سرگرم کند، بازی پابجی موبایل است که به دلیل گیم ‏پلی روان، صداگذاری عالی و گرافیک فوق العاده‏  اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این بازی، برای ارتقاء سطح بازی، شخصی‏ سازی کاراکتر، ارتقاء تجهیزات نظامی و همچنین فعال‏سازی یکسری ایونت‏ ها و چلنج ‏ها نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارید. خرید UC PUBG Mobile همان آیتم اصلی در بازی می‏باشد که می‏تواند سرعت پیشرفت شما را دو چندان کند و برگ برنده‏ای در بازی شما باشد. اگر به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل اورجینال و ارزان هستید، ما به شما فروشگاه ORIXGAME را پیشنهاد می‏کنیم تا یک خرید امن را در کمتر از ۵ دقیقه تجربه کنید. در ادامه با من همراه باشید.

  • قیمت یوسی پابجی موبایل
  • خرید یوسی پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس ‏گیم
  • کاربردهای خرید UC PUBG Mobile
  • خرید یوسی ورود به اکانت در فروشگاه اوریکس گیم
  • خرید پرایم پلاس با قیمت ارزان از اوریکس گیم
  • فروشگاه معتبر برای خرید محصولات پابجی موبایل

قیمت یوسی پابجی موبایل

UC همان ارز درون بازی پابجی موبایل است که می‏تواند تمامی محدودیت‏ها را از سر راه شما بردارد. قیمت یوسی با قیمت روز دلار محاسبه می‏شود و با نوسانات دلار بالا و پایین می‏رود. اگر به دنبال خرید ارزان یوسی اورجینال هستید، فروشگاه اوریکس گیم بهترین گزینه می‏باشد. چرا که با حذف واسطه‏ها یوسی را با قیمتی پایین‏تر از سایر فروشگاه‏ها در اختیار شما قرار می‏دهد.

خرید یوسی پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس ‏گیم

از آنجایی که اکثر کاربران ایرانی به کارت‏های بین المللی دسترسی ندارند، بنابراین قادر به خرید از فروشگاه داخل بازی نمی‏باشند. پس بهترین گزینه خرید از فروشگاه‏ های قانونی ارائه دهنده این محصولات مانند اوریکس گیم می‏باشد. در فروشگاه اوریکس‏ گیم پک‏های متنوع یوسی پابجی با قیمت‏های ارزان موجود می‏باشد که شما می‏توانید تنها با وارد کردن آیدی عددی بازی در کادر مربوطه و تکمیل سفارش خود، در کمتر از ۵ دقیقه یوسی خریداری شده را در اکانت خود تحویل بگیرید.

کاربردهای خرید UC PUBG Mobile

اصلی‏ ترین و مهمترین آیتم در بازی موبایل لجند که داشتن آن تاثیر به سزایی در پیشرفت سطح بازی شما دارد، خرید یوسی پابجی موبایل است. برخی از کاربردهای خرید یوسی عبارتند از؟

  • خرید لباس، اکسسوری و انواع اسکین‏ های جذاب متناسب با استراتژی جنگی خود
  • خرید و ارتقاء تجهیزات نظامی و اسکین اسلحه و وسایل نقلیه
  • شرکت در رقابت‏های رویال پس و الایت رویال پس
  • تشکیل گروه و یا پیوستن به گروهی دیگر برای ارتقاء شخصیت اجتماعی کاراکتر

خرید یوسی ورود به اکانت در فروشگاه اوریکس گیم

خرید یوسی ورود به اکانت از پک‏های مورد توجه کاربران می‏باشد. چرا که از قیمت پایین‏تری نسبت به خرید یوسی با آیدی برخوردار است. در فروشگاه اوریکس گیم با وارد کردن اطلاعات ورود به اکانت خود (فیسبوک، توییتر،لینک ۳ و ..) در سایت، همکاران ما وارد اکانت شده و مستقیما یوسی را از شاپ درون بازی خریداری و در اکانت شما واریز می‏کنند. خرید از فروشگاه اوریکس گیم کاملا امن می‏باشد.

یوسی پابجی

خرید پرایم پلاس با قیمت ارزان از اوریکس گیم

پرایم پلاس یکی از اشتراک‏های پر طرفدار در بازی پابجی موبایل است. با خرید پرایم پلاس، در همان ابتدا ۶۶۰ یوسی در اکانت شما شارژ می‏شود و روزانه با دریافت ۸ یوسی به مدت یکماه، در مجموع ۹۰۰ یوسی به دست می‏آورید. دریافت انواع کارت‏های ووچر به ارزش ۱۲۰۰ یوسی، دریافت روزانه ۱۰ پوینت RP به مدت ۳۰ روز، دریافت کارت‏های RP جهت ارتقای لول RP، باز شدن فروشگاه BP بازی و امکان خرید لباس‏ها ، اسکین‏ها و بسته‏های مختلف بازی و … از دیگر جوایز ارزشمند اشتراک پرایم پلاس می‏باشد. در فروشگاه اوریکس گیم شما می‏توانید پرایم پلاس را با تضمین کمترین قیمت خریداری و در سریعترین زمان ممکن (کمتر از ۵ دقیقه) تحویل بگیرید.

خرید یوسی پابجی موبایل اورجینال از فروشگاه اوریکس_ گیم

فروشگاه معتبر برای خرید محصولات پابجی موبایل

فروشگاه اوریکس‏ گیم که در زمینه خدمات گیمینگ فعالیت می‏کند همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه ‌کند. اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی معتبرترین سایت برای خرید محصولات پابجی موبایل و دیگر خدمات و محصولات گیمینگ می‏باشد. همچنین به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و … استفاده کنید.

source

توسط elmikhabari.ir