استودیو مسیو اینترتینمنت شرکت یوبیسافت با انتشار بازی‌های Avatar: Frontiers of Pandora در دسامبر گذشته و Star Wars Outlaws در ماه قبل، تبدیل به یکی از پرکارترین توسعه‌دهندگان صنعت بازی شده است. بااین‌حال استودیو همچنان پروژه‌های دیگری در دست تولید دارد. حدود یک سال قبل یوبیسافت و مسیو اینترتینمنت تایید کردند که بازی The Division 3 در فاز اولیه تولید قرار دارد و توسعه آن به‌تازگی شروع شده است.

درآن‌زمان مشخص شد جولیان گریتی که کارگردانی هردو نسخه اول و دوم سری را برعهده داشته، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی قسمت سوم The Division انتخاب شده و قرار است این مسئولیت را پس از پایان کار خود به‌عنوان کارگردان خلاق Star Wars Outlaws شروع کند.

با‌توجه‌به اینکه حدود یک ماه از عرضه Star Wars Outlaws می‌گذرد، گریتی از آمادگی خود برای تمرکز روی توسعه The Division 3 خبر داده است. این کارگردان در گفتگو با مجله گیم فایل خاطرنشان کرد تا یک ماه دیگر به نظارت روی بازی علمی-تخیلی Star Wars Outlaws ادامه می‌دهد و پس‌ازآن تمام تمرکز خود را روی پروژه The Division 3 خواهد برد. علاوه‌براین تایید شد که همچنان تیمی متمرکز و قوی از استودیو مسیو اینترتینمنت به کار روی Star Wars Outlaws ادامه خواهند داد.

شرکت یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که بازی Star Wars Outlaws در رسیدن به میزان فروش موردانتظار، ناکام مانده است و در ادامه گزارش‌ها به فروش کمتر از یک میلیون واحدی بازی تا پایان آگست اشاره داشتند. یوبیسافت در برنامه دارد Star Wars Outlaws را در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۳ (۲۱ نوامبر ۲۰۲۴) روی استیم عرضه کند و درهمان‌زمان، اولین بسته الحاقی پولی بانام Wild Run را در دسترس قرار دهد. همچنین بسته الحاقی بعدی باعنوان A Pirate’s Fortune در بهار ۲۰۲۵ عرضه می‌شود و به‌روزرسانی رایگان بعدی هم برای ۱۲ مهر ۱۴۰۳ (۳ اکتبر ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: گیمینگ‌بولت

source

توسط elmikhabari.ir