کنسول PS5 Pro از زمان معرفی خود تاکنون با انتقادهای زیادی مواجه شده است. بسیاری قیمت بالای آن را مورد انتقاد قرار داده و این سؤال را مطرح کرده‌اند که آیا ارتقای آن نسبت به PS5 استاندارد این قیمت را توجیه می‌کند یا خیر؛ اما اگرچه این کنسول منتقدانی دارد، کسانی هم هستند که درباره قابلیت‌های آن بسیار هیجان‌زده‌ هستند.

به گزارش Gamingbolt، یکی از این افراد مارتین گریفیتس از Hello Games است که برنامه‌نویس موتور No Man’s Sky، یکی از چندین بازی‌ای که تأیید شده در زمان عرضه کنسول در ماه نوامبر، از PS5 Pro پشتیبانی بهینه خواهد داشت، است. گریفیتس در شبکه اجتماعی ایکس به‌طور مختصر نظر خود را درباره این کنسول به اشتراک گذاشت و نتیجه‌گیری او این بود که PS5 Pro فوق‌العاده است.

او نوشت: «بسیاری از شما متوجه شده‌اید که No Man’s Sky اکنون در فروشگاه پلی استیشن به عنوان یک بازی بهینه‌شده برای PS5 Pro مشخص شده است، تنها چیزی که می‌خواهم به عنوان یک برنامه‌نویس موتور که تمام نسخه‌های پلی استیشن از PS1 تاکنون را تجربه کرده است، بگویم این است که این کنسول واقعا فوق‌العاده است.»

پلی استیشن 5 پرو قرار است در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) به بازار عرضه شود. در زمان عرضه، بازیکنان می‌توانند انتظار حدود ۴۰ تا ۵۰ عنوان بهینه‌شده برای PS5 Pro را داشته باشند.

source

توسط elmikhabari.ir