۱- روش‌های کسب سکه و الماس

دو معیار مهم یعنی سکه و الماس در بازی Squad Busters می‌توانند به نوعی سرنوشت مسابقه را تغییر دهند. تعداد الماس‌هایی که در هر دور جمع‌آوری شده است، رتبه‌ی شما را مشخص می‌کند؛ از طرفی هم سکه نیز شرایط باز کردن جعبه‌ها را برای دریافت شخصیت‌های جدید، فراهم می‌کند.

بازیکن پس از این‌که کنترل یکی از شخصیت‌های بازی را به‌دست می‌گیرد، باید سعی کند تا با جمع‌آوری سکه‌ها، صندوق‌ها را باز کند و در کنار بالا بردن تعداد افراد تیم، قدرت آن‌ها را نیز افزایش دهد. بنابراین اولین هدف بازیکن می‌تواند جمع‌آوری سکه و بازکردن صندوق باشد، سپس شروع به جمع‌آوری الماس کند تا رتبه‌ی خود را در جدول افزایش دهد. بازی نیز راه‌های مختلفی را برای کسب سکه و الماس در دسترس قرار داده است تا گیمر متناسب با استراتژی خود، آن‌ها را دنبال کند.

علاوه‌بر نابود کردن موجودات کوچک و بزرگی که در اطرافتان قرار دارند، قطع درختان و جعبه‌ها هم می‌توانند مقدار قابل توجهی سکه و الماس را در ختیارتان قرار دهند. اما موضوع مهم این است که برای شما، کدام یک اولویت بالا‌تری نسبت به دیگری دارد؟ البته پاسخ مناسب به این سوال بستگی به استراتژی شما، حالت اعمال شده در هر دور و به‌روزرسانی‌های بازی در رابطه با تغییرات دارد.

درحال حاضر و در این نسخه، قطع درختان می‌تواند تعداد مناسبی از سکه و الماس را بدون دردسر، تقدیم بازیکن کند؛ البته برای کسب این پاداش، نیاز به حداقل یک شخصیت Greg در تیم خود دارید تا با نزدیک شدن به درختان، آن‌ها را قطع کند. البته با در نظر گرفتن این موضوع که جعبه‌ها به طور تصادفی یک یا سه شخصیت را برای انتخاب مقابلتان قرار می‌دهند، ممکن است که گاهی Greg را در گزینه‌های پیش‌رو نداشته باشید و مجبور به تغییر سبک و استراتژی خود شوید.

شکستن جعبه‌ها، یکی دیگر از راه‌هایی است که مقداری سکه و الماس را به راحتی در اختیارتان قرار می‌دهد؛ اما پاداشی که از این راه کسب می‌کنید، انقدر چشم‌گیر نیست و قطع درختان می‌تواند اولویت بالاتری در میان روش‌های کم‌خطر داشته باشد.

  • مبارزه با موجودات تحت کنترل هوش مصنوعی

به طور کلی، موجوداتی که در بازی Squad Busters وجود دارند را می‌توان به سه دسته‌ی عادی، مینی باس و باس تقسیم کرد. البته به دلیل تنوع خوبی که در تعداد دشمنان و موجودات مختلف وجود دارد، مرز میان دشمنان عادی با مینی باس‌ها کمی باریک می‌شود. اما در هرحال میزان پاداشی که از موجودات عادی و ضعیفی مانند اسکلت‌ها کسب می‌کنید، بسیار ناچیز است و حتی در بعضی شرایط، ارزش وقت گذاشتن نیز ندارند. بنابراین اگر مبارزه کردن را در اولویت خود برای کسب سکه و الماس قرار دادید، بهتر است که خیلی زود به‌سراغ مینی باس‌ها بروید و وقت کمتری را صرف موجودات عادی و ضعیف کنید.

طبیعی است که بازی بابت نابود کردن باس‌ها، پاداش بسیار خوبی به بازیکن می‌دهد؛ با این‌حال، به دلیل قدرت بالای آن‌ها و زمانی که ممکن است از شما بگیرند، گزینه‌ی خوبی برای لحظات آغازین بازی محسوب نمی‌شوند. اما پس از افزایش تعداد و قدرت افراد تیم، نبرد با باس‌ها می‌تواند یک راه کلیدی برای دریافت الماس و در نتیجه کسب مقام اول در بازی باشد.

  • مبارزه با بازیکنان

با این‌که هر بازیکن در گوشه‌ای از نقشه و دور از بقیه وارد بازی می‌شود، تقابل و مبارزه‌ی زودهنگام آن‌ها بعید نیست. البته این‌که شما در ابتدای بازی از مبارزه با سایر بازیکنان استقبال می‌کنید یا خیر، دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. با این‌حال، هر بازیکنی که به طور کامل اعضای تیم خود را از دست بدهد از بازی حذف و الماس‌های او در محلی که شکست خوده است به طور پراکنده پخش می‌شود؛ علاوه‌براین، نابود کردن دیگر بازیکنان باعث می‌شود تا بتوانید یک صندوق دریافت شخصیت را هم به صورت رایگان باز کنید.

مبارزه با سایر بازیکنان در هر نقطه از بازی، علاوه‌بر پاداش احتمالی بسیار خوبی که دارد، می‌تواند خطر بزرگی نیز داشته باشد؛ زیرا اگر در رتبه‌های بالای جدول قرار گرفته باشید، دلیلی برای استقبال از مبارزه ندارید. درواقع بازیکنی که بالاترین رتبه را از آن خود کرده است، صرفا باید تمام تلاش خود را برای حفظ جایگاهی که در آن قرار دارد، به کار بگیرد. بنابراین، استراتژی شما می‌تواند کاملا بر پایه‌ی دوری از مبارزه باشد. البته در صورت داشتن یک گروه قدرتمند، حذف دیگران می‌تواند راه پیروزی را هموار‌تر کند. در هر صورت، مبارزه و حذف سایر بازیکنان بیشترین پاداش را تقدیم شما خواهد کرد، اما خطر بالای آن را نیز باید در نظر داشت.

source

توسط elmikhabari.ir