جورج کلونی، برد پیت، کارگردان جان واتس و همچنین استودیو اپل با فیلم بلاک‌باستری اخیر خود یعنی فیلم سینمایی Wolfs توانستند رکورد قابل توجهی را به ثبت برساند و به موفقیت بزرگی دست پیدا کنند. اپل با افتخار اعلام کرده است که فیلم سینمایی گرگ‌ها (Wolfs) اکنون پربیننده‌ترین فیلم سینمایی در کل تاریخ سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس است.

استودیو اپل در حال حاضر اعداد کاملی در رابطه با رکوردشکنی این اثر سینمایی منتشر نکرده است اما طبق گزارش Deadline، میزان بینندگان از زمان شروع پخش آنلاینش در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۴ میلادی تا به الان بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است. پخش جهانی این اثر سینمایی در مناطقی مختلف جهان همچون آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، ایتالیا، مکزیک، برزیل و آلمان خوب عمل کرده است.

رکوردی همانند رکورد این اثر سینمایی که تنها در یک هفته به دست آمده است، مطمئناً خبر بسیار خوبی برای فیلم «گرگ‌ها» به شمار می‌رود، به ویژه اینکه این اثر سینمایی یک هفته زودتر از آن روی پرده سینماها نیز اکران شده بود. سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس باید موفقیت این اثر سینمایی را پیش‌بینی کرده باشد چراکه این سرویس آنلاین قبل از پخش فیلم، به ساخت دنباله‌ای برای آن چراغ سبز نشان داده بود. دنباله فیلم «گرگ‌ها» در دست توسعه است و جورج کلونی و برد پیت هر دو قرار است بار دیگر در این فیلم تازه هنرنمایی کنند و جان واتس نیز همانند فیلم اول سکان کارگردانی این دنباله را در دست خواهد داشت.

فیلم «گرگ‌ها» اولین فیلم سینمایی بلند جان واتس پس از ساخت فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home به شمار می‌رود و در آن، جورج کلونی و برد پیت نقش دو کارچاق‌کن رقیب را بازی می‌کنند که هر کدام فکر می‌کنند که در کاری که انجام می‌دهند، نسبت به بقیه بهتر هستند. مسیر آن‌ها زمانی به یکدیگر برخورد می‌کند که هر دوی آن‌ها برای انجام یک کار فراخوانده می‌شوند، کاری که از بین بردن جسد یک مرده است.

آن‌ها هر کدام ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند اما این یک کار معمولی نیست چراکه وقتی سعی دارند تا این جسد را جابه‌جا کنند، متوجه می‌شوند که این مرده در واقع اصلاً مرده نبوده است. این تنها چند ساعت ابتدایی از یک شب طولانی را به تصویر می‌کشد که به یک معمای عجیب و غریب تبدیل می‌شود.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «گرگ‌ها» در کنار برد پیت و جورج کلونی هنرنمایی می‌کنند، می‌توان به ایمی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ریچارد کایند و زلاتکو بوریک اشاره کرد. این فیلم در حال حاضر به صورت دیجیتالی روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه شده و می‎‌توان به تماشای آن نشست.

source

توسط elmikhabari