حذف یکباره چند مخاطب در آیفون ممکن است دغدغه کسانی باشند که برای وقت خود ارزش زیادی قائلند یا اینکه حوصله کار کردن به صورت قطره ای با گوشی خود ندارند! خوشبختانه گوشی آیفون دارای امکانات جالبی هستند که می تواند کاربری شما را راحت تر کند اما معمولا برخی از این ترفندها کاملا مخفی است. به عنوان مثال یکی از چالش های کاربران آیفون پاک کردن مخاطبین به طور یکی یکی است که واقعا عذاب آور است. اما با ترفندی که در این راهنمای گویا آی تی می خوانید می توانید موفق به حذف چند مخاطب در آیفون به طور یکجا شوید.

بیشتر بخوانید: ۱۵ کاری که با دکمه اکشن آیفون می توانید انجام دهید.

حذف چندین مخاطب در آیفون به روشی آسان

اگر کاربر آیفون هستید احتمالا می دانید که از دو طریق یعنی اپلیکیشن مخاطبین و از طریق آی کلود می توانید مخاطبین گوشی را حذف کنید.

اما این کار کمی سخت است. در ادامه می توانید با چند حرکت ساده و استفاده از لمس های طولانی مخاطبین را گروهی حذف کنید. دقت کنید که برای یاد گیری این ترفند باید کمی تمرین کنید.

گام اول: ابتدا وارد آیفون خود شوید و روی اپلیکیشن Contacts ضربه بزنید تا باز شود.

گام دوم: حالا باید با دو انگشت خود روی مخاطبی که قصد حذف کردن آن دارید ضربه بزنید و نگه دارید.

گام سوم:‌ همینطور که انگشتان شما روی مخاطب قرار دارد باید به سمت پایین انگشت خود را روی دیگر مخاطبان بکشید و بدین ترتیب گروهی از مخاطبین را یکجا در حالت انتخاب قرار دهید:

حذف یکباره چند مخاطب در آیفون

گام چهارم: هر چند تا مخاطب را که خواستید می توانید به این روش انتخاب کنید. زمانی که به آخرین مخاطب رسیدید دست خود را بردارید. اگر در ادامه باز هم بعد از چند مخاطبی که می خواهید آن ها را نگه دارید، چشم تان به مخاطبین دیگری افتاد که می خواهید آن ها را حذف کنید، طبق همین روال دوباره با دو انگشت مخاطب را گرفته و به پایین بکشید.

گام پنجم: وقتی تعداد مخاطبین دلخواه تان برای حذف کردن را انتخاب کردید کافی است آرام دست خود را از روی نمایشگر بردارید و این بار تنها با یک انگشت روی یکی از مخاطبین در لیست انتخاب شده ضربه بزنید و نگه دارید تا منوی زیر نمایش داده شود:

حذف یکباره چند مخاطب در آیفون

در دامه روی گزینه Delete و همچنین Delete Contacts برای تایید نهایی فرآیند دلیت کردن مخاطبین کلیک کنید تا مخاطبین شما حذف شوند.

بیشتر بیاموزید: نحوه فعال کردن حالت مزاحم نشوید در آیفون برای یک یا چند مخاطب خاص

بدین صورت می توانید با این روش ساده و بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی چند مخاطب را به صورت گروهی در آیفون انتخاب و حذف کنید. مطمینا صرفه جویی این روش در زمان شما بسیار ملموس خواهد بود. نظرتان در رابطه با این ترفند چیست؟ اگر ترفند جدیدتری در تجربه خود دارید در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع کمکی: wccftech

source

توسط elmikhabari.ir