طبق گزارش‌ها، این استودیوها به‌دنبال استخدام تیم کارگردانی و نویسندگی جدید برای سریال خدای جنگ هستند. آن‌چه از تیم سابق تهیه‌کنندگان باقی مانده است نیز شامل کوری بارلوگ، یومی یانگ، اسد قزل‌باش، کارتر سوان، یومی لند و روی لی می‌شوند.

این مجموعه که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ توسط پلی استیشن معرفی شد شامل قسمت‌های متعددی است که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به خدای جنگ: خیانت، خدای جنگ: زنجیرهای الیمپوس، خدای جنگ: روح اسپارتا، خدای جنگ: ندایی از وحش و خدای جنگ: رگناروک اشاره کرد.

در خلاصه توضیحات رسمی این سریال آمده است: «پس از اینکه او [کریتوس] خود را از گذشته آغشته به خون خود در یونان باستان تبعید کرد، سلاح‌هایش را در منطقه شمالی میدگارد برای همیشه کنار گذاشت. زمانی که همسر عزیزش فوت کرد، کریتوس یک سفر خطرناک را به‌همراه پسر سرگشته‌اش، آرتئوس شروع کرد تا به‌وصیت همسرش، خاکسترش را از بالای قله کوه الیمپوس در هوا پخش کند. کریتوس خیلی زود متوجه شد که این سفر درواقع یک ماموریت حماسی است که در آن رابطه بین پدر و فرزند به آزمون گذاشته می‌شود و کریتوس را مجبور می‌کند تا با خدایان و هیولاهای جدیدی برای حفظ جهان مبارزه کند.»

source

توسط elmikhabari.ir