چیزی تا رونمایی از پرچمداران اوپو 2024 باقی مانده است. اما پیش از رونمایی رسمی اطلاعاتی درباره‌ی لوازم جانبی این سری به خصوص آداپتور 120 واتی اوپو منتشر شده که بررسی آن خالی از لطف نیست.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط gizmochina، سری فایند X8 اوپو همراه با یک شارژر 120 واتی عرضه خواهد شد که می‌تواند به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند. بعلاوه شارژر مذکور از عهده شارژ کردن لپ تاپ نیز می‌آید. این خصیصه به ویژه برای محیط‌های کاری بسیار مفید خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

با آداپتور 120 واتی اوپو نیازی به خرید آداپتور اضافی برای لوازم جانبی نخواهید داشت

گفته شده که آداپتور 120 واتی اوپو براساس جدیدترین فناوری گالیوم نیترید ساخته شده که کارایی انرژی بالایی دارد. به همین دلیل می‌تواند خروجی برق با شدت جریان بالا و ولتاژ پایین ارائه دهد.

خروجی آداپتور 120  واتی اوپو به یک پورت تایپ سی و یک پورت تایپ ای مجهز است که خروجی 80 وات و 45 وات را برای شارژ همزمان دو دستگاه فراهم می‌کند؛ احتمالا درگاه Type-C سرعت شارژ 80 واتی را ارائه می‌دهد.

با آداپتور 120 واتی اوپو نیازی به خرید آداپتور اضافی برای لوازم جانبی نخواهید داشت

اوپو قصد دارد همراه با معرفی اوپو فایند ایکس 8 در تاریخ 24 اکتبر (3 آبان) یک پاور بانک سریع 80 واتی و یک پاور بانک مغناطیسی نیز عرضه کند. طبق اطلاعاتی که از قبل منتشر شده می‌دانیم که اوپو قصد دارد سری پرچمدار جدیدش را با اکوسیستمی از لوازم جانبی مغناطیسی عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir