در جدیدترین اخبار اینسایدر-گیمینگ می‌خوانیم بازی Unknown 9: Awakening جدیدترین اثر استودیو رفلکتور اینترتینمنت و شرکت بندای نامکو به شمار می‌آید که اخیرا منتشر شده و عملکرد بسیار ضعیفی را به ثبت رسانده است؛ برای مثال آمار اوج بازیکن‌های همزمان این بازی در استیم تنها به ۲۸۵ نفر رسیده است.

این بازی هم‌اکنون میانگین نمرات متاکریتیک ۶۳ را به خود اختصاص داده و در استیم متوسط نقدهای «اکثرا منفی (Mostly Negative)» دریافت کرده است. در نکته‌های منفی بسیاری از بازیکن‌های استیم که به تجربه آن امتیاز منفی داده‌اند، آن را به‌صورت رایگان به‌همراه برخی محصولات شرکت AMD به‌دست آورده‌اند. یکی از کاربران استیم درباره این بازی نوشت: «وای! من این بازی را با خرید پردازنده گرافیکی AMD به‌صورت رایگان دریافت کردم و بااین‌وجود تمایل دارم آن را ریفاند کنم».

اکثر بررسی‌های بازیکن‌ها نشان می‌دهند مکانیسم‌های بازی Unknown 9: Awakening بسیار قدیمی هستند و در کنار آن گرافیک بصری ضعیف، عملکرد ناپایدار، افت نرخ فریم شدید حتی روی کامپیوترهای بالارده از دیگر نکات منفی بازی شمرده شده‌اند. همچنین بسیاری از خریداران اشاره کرده‌اند قیمت ۵۰ دلاری بازی نمی‌تواند ارزش محتوای کم و تجربه نسبتا کوتاه آن را توجیه کند.

بازی Unknown 9: Awakening اخیرا برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد.

source

توسط elmikhabari.ir