بر اساس اعلام معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده املاک و خودروهای کوروش کمپانی به‌زودی برگزار می‌شود.

چندروز پیش بود که سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، خبر فروش خودروهای لوکس کوروش کمپانی را اعلام کرد. به گزارش زومیت، اکنون سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، توضیحات جدیدی در این باره ارائه داده است.

راهنمای خرید تکراتو

مزایده املاک و خودروهای کوروش کمپانی در فضای رقابتی و شفاف برگزار می‌شود

او در این باره توضیح داد:

به دلیل حساسیت‌هایی که در حوزه ضرورت جبران خسارات وارده به مردم وجود دارد، مرجع قضائی دستور داده که خودروهایی که متعلق به این شرکت بوده و دستور توقیف و ضبط آن‌ها توسط مرجع رسیدگی کننده داده شده است، از جزیره کیش به تهران منتقل شوند تا خودروها به بالاترین قیمت به فروش برسند و خسارات وارده به مردم جبران شود.

مزایده املاک و خودروهای کوروش کمپانی بزودی شروع می‌شود

طبق اعلام وی، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قصد دارد 5 دستگاه خودرو که متعلق به این کمپانی است را مزایده‌ای در تهران به نمایش بگذارد: «علاوه بر این 5 دستگاه خودرو، اموال غیرمنقولی از جمله املاک هم به توقیف دولت در آمده و تعدادی تجهیزات دیگر هم وجود دارد که در مزایده‌های سراسری در بستر سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت عرضه می‌شود.»

بر اساس اعلام وی، مزایده املاک و خودروهای کوروش کمپانی قرار است در فضای رقابتی و کاملا الکترونیکی برگزار شود تا پس از اینکه محصولات در بالاترین قیمت به فروش رسیدند، مراجع قضایی بتوانند خسارت مالباختگان را از فروش به‌دست آمده،پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir