به گفته تحلیلگران، انتشار Call of Duty: Black Ops 6 در سرویس گیم پس به احتمال زیاد منجر به جذب میلیون‌ها اشتراک جدید خواهد شد.

وب‌سایت GamesIndustry از تعدادی از تحلیلگران برجسته پرسید که نظرشان در مورد تاثیر انتشار این بازی بر تعداد مشترکان گیم پس چیست. اگرچه پاسخ‌ها متفاوت بود، اما به صورت کلی نظرشان این بود که افزایش تعداد مشترکان در سطح میلیون‌ها نفر خواهد بود.

Piers Harding-Rolls، تحلیلگر ارشد Ampere، در گفتگو با این نشریه گفت که احساس می‌کند انتشار Black Ops 6 باعث افزایش ۱۰ درصدی تعداد مشترکان گیم پس آلتیمیت خواهد شد، که به معنای حدود ۲.۵ میلیون اشتراک جدید است. با این حال، او اشاره کرد که بخش زیادی از این کاربران کاملاً جدید نخواهند بود و به احتمال زیاد از سطوح Core یا استاندارد ارتقا خواهند یافت. چرا که هیچ‌کدام از این نوع گیم پس‌ها، Black Ops 6 را در روز انتشار ارائه نمی‌دهند.

تحلیلگران: Call of Duty: Black Ops 6 باعث جذب ۲.۵ تا ۴ میلیون کاربر به گیم پس خواهد شد - گیمفا

همچنین مایکل پچر معروف (Michael Pachter)، مدیرعامل Wedbush Securities، معتقد است ایکس باکس می‌تواند با انتشار این بازی، ۳ تا ۴ میلیون مشترک جدید گیم پس آلتیمیت جذب کند، اما همچنین هشدار داد که احتمالاً فروش بازی حدود ۶ میلیون کمتر از حد معمول خواهد بود. زیرا بسیاری از مشترکین فعلی گیم پس آلتیمیت نیز قصد دارند آن را روی این سرویس بازی کنند. پچر بیان کرد که این اتفاق در مجموع برای مایکروسافت و مصرف‌کنندگان خوب است اما فروش Call of Duty قطعاً کاهش می‌یابد.

در ادامه، Harding-Rolls اضافه کرد که از نظر تئوری اضافه شدن Black Ops 6 به گیم پس منجر به از دست رفتن بخشی از فروش بازی خواهد شد اما ایکس باکس امیدوار است که برخی از بازیکنان گیم پس تشویق به خرج کردن پول بیشتر روی خریدهای درون برنامه‌ای شوند. او توضیح داد:

هیچ شکی نیست که اضافه کردن جدیدترین نسخه Call of Duty [به گیم پس] برای مایکروسافت هزینه‌بر خواهد بود، حداقل در ابتدا. اما Call of Duty یک بازی لایو سرویس است که به شدت از طریق خریدهای درون بازی درآمدزایی می‌کند. مایکروسافت فروش بازی‌های کامل را با هدف جذب مخاطبانی که می‌توانند درون بازی باعث درآمدزایی شوند، مبادله می‌کند.

بازیکنان اکنون می‌توانند Black Ops 6 را پیش دانلود کنند و این بازی در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. برای کاربران رایانه‌های شخصی در فروشگاه مایکروسافت، Battle.net و استیم در دسترس خواهد بود و روی دو سطح PC و آلتیمیت گیم پس نیز عرضه می‌شود.

source

توسط elmikhabari.ir