استیک آسموسن، کارگردان بازی‌های استار وارز جدای، در آستانه انتشار Star Wars Jedi: Survivor اعلام کرد که از ابتدا به چشم یک سه‌گانه به این مجموعه نگاه کرده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که الکترونیک آرتز توسعه نسخه سوم این مجموعه را تأیید کرده است.

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، لورا میله، رئیس بخش سرگرمی‌ها و فناوری الکترونیک آرتز، اخیرا در کنفرانس سرمایه‌گذاران اعلام کرد که استودیو ریسپاون اینترتینمنت مشغول توسعه دنباله بازی Star Wars Jedi: Survivor است. او در این‌باره اظهار داشت: «استودیو Respawn Entertainment با تمام قوا کار می‌کند تا فصل پایانی این داستان هیجان‌انگیز را تقدیم بازیکن‌ها کند.»

استودیو ریسپاون آگهی شغلی جدیدی را پس از انتشار Star Wars Jedi: Survivor منتشر کرد که نشان از شروع توسعه دنباله این بازی داشت. اندکی بعد این موضوع توسط کامرون مانهن، صداپیشه کال کستیس تأیید شد. استیک آسموسن وظیفه کارگردانی نسخه بعدی استار وارز جدای را برعهده نخواهد داشت؛ زیرا سال گذشته استودیو ریسپاون را برای تأسیس یک استودیو مستقل ترک کرد.

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که شمار کاربران بازی‌های Star Wars Jedi از مرز ۴۰ میلیون بازیکن عبور کرده است، اما تعداد بازیکن‌های هر نسخه را به‌شکل جداگانه اعلام نکرد.

source

توسط elmikhabari.ir