استودیوی مسیو اینترتینمنت اعلام کرده است که برای توسعه بازی Tom Clancy’s The Division 3 کارگردان روایی جدیدی را به استخدام خود درخواهد آورد. بر اساس اطلاعات موجود در آگهی شغلی متوجه می‌شویم که فرد مورد نظر به شعبه مالمو شرکت یوبیسافت خواهد پیوست و باید سابقه خوبی در زمینه‌های کارگردانی روایت، داستان‌سرایی و طراحی روایت داشته باشد.

در آگهی شغلی مذکور می‌خوانیم: «به عنوان کارگردان بخش داستانی Tom Clancy’s The Division 3، شما در تعریف و اجرای استراتژی روایی، درک بازی و تجربه کلی گیمر نقش کلیدی خواهید داشت. شما به وسیله همکاری نزدیک با دیگر مدیران و رهبران، یک تیم پرشور را رهبری خواهید کرد و قهرمان تمام مسائل مرتبط با داستان در این پروژه بسیار جاه‌طلبانه خواهید بود.»

بازی مورد انتظار Tom Clancy’s The Division 3 در سپتامبر سال گذشته (شهریور ۱۴۰۲) معرفی شد و در ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد ۱۴۰۳) نیز تام هندرسون گزارش داد که بازی پس از اتمام مراحل ساخت Star Wars Outlaws، وارد مرحله تولید کامل می‌شود. البته شایعات ضد و نقیضی در این رابطه وجود داشت و یک گزارش در فوریه ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱) ادعا می‌کرد که یوبیسافت علاقه‌ای به ساخت نسخه سوم ندارد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PlayStation Universe

source

توسط elmikhabari.ir