جزئیات قابلیت فست شارژ شیائومی 15 با دریافت گواهی 3C چین فاش شد. ظاهرا این گوشی در بخش شارژدهی تفاوتی با مدل قبلی خود نخواهد داشت.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، گوشی‌های سری ۱۵ شیائومی ماه آینده برای ورود به بازار آماده خواهند شد. زمان عرضه پیش‌بینی‌شده با ظاهر شدن این دستگاه در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلف، درست به نظر می‌رسد.

راهنمای خرید تکراتو

به عنوان مثال، در اوایل ماه جاری، دو گوشی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو گواهینامه ارتباطات رادیویی چین را دریافت کردند و امروز نیز مدل پایه این سری در مرجع صدور گواهی 3C چین ظاهر شده و برخی از مشخصات آن از جمله قابلیت‌های شارژدهی، فاش شده است.

جزئیات قابلیت فست شارژ شیائومی 15

اگرچه در صفحه ظاهر شده در پلتفرم صدور گواهی 3C مستقیما به نام Xiaomi 15 اشاره نشده اما شماره مدل 24129PN74C با شماره مدل فهرست شده در پایگاه داده و اطلاعات IMEI مطابقت دارد و نشان می‌دهد که این دستگاه چیزی نیست جز شیائومی 15.

قابلیت فست شارژ شیائومی 15
گواهی 3C شیائومی 15

طبق اطلاعات موجود در مرجع 3C، این گوشی از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ یعنی همان سرعت شارژی که در شیائومی 14 نیز داریم. در حال حاضر، این سرعت شارژ به اندازه کافی سریع است، چرا که شارژ شیائومی 14 تنها در عرض 31 دقیقه از 0 به 100 درصد می‌رسد. متاسفانه جزئیات مربوط به شارژ بی‌سیم هنوز مشخص نیست، اما این قابلیت هم به احتمال زیاد مانند شیائومی 14 با حداکثر سرعت 50 وات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات شیائومی 15

با صحبت از قابلیت‌های شارژ شیائومی 15، بهتر است نگاهی بر سایر مشخصات نیز داشته باشیم. بدون شک، شیائومی برای سری شیائومی 15 پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام را در نظر گرفته است. ممکن است که این گوشی با یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی یا 4900 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شود.

همچنین انتظار می‌رود که شیائومی 15 دارای یک صفحه نمایش تخت با وضوح 1.5K و شیشه کریستال محافظ دراگون (Dragon Crystal Glass) باشد. در پنل پشتی به احتمال زیاد، تنظیمات دوربین سه‌گانه متشکل از سه لنز 50 مگاپیکسلی (برای دوربین‌های عریض، فوق عریض و تله فوتو) را دریافت خواهیم کرد. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که طراحی ماژول دوربین با نسل قبلی کمی متفاوت خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های پیش‌بینی شده برای پرچمدار جدید شیائومی می‌توان به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک (یک ارتقا قابل توجه نسبت به حسگر اثر انگشت اپتیکال مدل سال گذشته) و رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد.

گفته می‌شود که قیمت سری 15 شیائومی گران‌تر از سال گذشته خواهد بود. بر این مبنا، قیمت شیائومی 15 در چین احتمالا از 4599 یوان (معادل 650 دلار) شروع خواهد شد. این در حالی است که سال گذشته، شیائومی 14 با قیمت 3999 یوان در چین عرضه شد. گفته می‌شود که افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه‌های چیپست و فضای ذخیره‌سازی بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره جزئیات قابلیت فست شارژ شیائومی 15 و سایر مشخصات این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir