گزارش‌های جدید اطلاعاتی از تاریخ انتشار اندروید 15 را فاش کرده‌اند. به نظر می‌رسد گوشی‌های گوگل پیکسل دیرتر از موعد همیشگی آپدیت اندروید 15 را دریافت می‌کنند.

امسال برخلاف سال‌های گذشته، نسل جدید گوشی‌های گوگل پیکسل زودتر از موعد همیشگی معرفی شدند و به همین دلیل، به جدیدترین نسخه اندروید مجهز نیستند. این در حالی است که گوگل همیشه نسخه جدید اندروید را در رویداد رونمایی گوشی‌های پیکسل معرفی می‌کرد.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش 91mobiles، پس از معرفی سری پیکسل 9، اندروید 15 در پروژه منبع باز اندروید منتشر شد. و حالا قرار است برای گوشی‌های پیکسل منتشر شود.

تاریخ انتشار اندروید 15

وبسایت AndroidHeadlines اعلام کرده که اندروید 15 در تاریخ 15 اکتبر (24 مهر) برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌شود. این تاریخ با اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، همخوانی دارند.

تاریخ انتشار اندروید 15

گوگل معمولا نسخه جدید اندروید را دوشنبه‌ها (روز اول هفته) منتشر می‌کند؛ اما این‌بار Columbus Day را که یکی از روزهای تعطیل در ایالات متحده است، انتخاب کرده. این تاخیر در انتشار را می‌توان یک خبر خوب تلقی کرد؛ چون گوگل زمان بیشتری برای بررسی دقیقتر نسخه جدید اندروید خواهد داشت. حداقل ما امیدواریم که اینطور باشد.

کدام گوشی های اندروید 15 را دریافت می‌کنند

وب‌سایت اندرویدهدلاینز مدعی شده که گوشی‌های پیکسل زودتر از سایر گوشی‌های دیگر نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کنند. این یعنی سری پیکسل 6 که در سال 2021 عرضه شدند، سری پیکسل 7، سری پیکسل 8 و سری پیکسل 9 جزء اولین‌ها در صف انتظار دریافت اندروید 15 هستند.

هنوز مشخص نیست که سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های اندروید چه زمانی نسخه جدید این سیستم‌عامل را دریافت می‌کنند. قرار بود سامسونگ رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 را در ماه ژوئیه منتشر شد که به تعویق افتاد. سامسونگ پس از آن عذرخواهی کرد و گفت که تاریخ انتشار اندروید 15 را اعلام می‌کند.

نظر شما درباره ماجراهای پیرامون تاریخ انتشار اندروید 15 چیست؟ به نظر شما تاخیر در انتشار نسخه جدید سیستم عامل اندروید تاثیری بر کیفیت بالاتر آن خواهد داشت؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir