دو خودرو جدید کرمان موتور در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد. نام این دو خودرو KMC CR۶ و KMC SR۵ است که یکی سدان و دیگری کراس‌اوور است.

کرمان موتور یکی از شرکت‌های فعال در 24مین نمایشگاه خودرو مشهد بود که طیف بزرگی از محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت. در این بین شاید رونمایی از KMC CR۶ و KMC SR۵ به عنوان دو خودرو جدید کرمان موتور برگ برنده این خودروساز کرمانی در برابر رقبا باشد.

راهنمای خرید تکراتو

کی ام سی CR6 یک خودرو سواری از خانواده سدان و کی ام سی SR5 در دسته کراس‌اوور قرار دارد. لازم به ذکر است که در بخش موتور و مشخصات فنی، هردو خودرو گزینه‌ای یکسان در زیر کاپوت خود دارند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

دو خودرو جدید کرمان موتور رونمایی شدند

کرمان موتور یه عنوان یکی از برترین خودروسازان ایرانی، یک سالن اختصاصی در نمایشگاه خودرو مشهد در اختیار داشت که توانست همین موضوع عملکرد این شرکت را در معرفی محصولات افزایش داده و یکی از پربیننده‌ترین غرفه‌های نمایشگاه لقب گیرد.

در کنار سایر محصولاتی که کرمان موتور در این نمایشگاه نظیر سدان برقى EJ۷ پلاس، کراس‌اوور هیبرید JS۶، مینى برقى E۳۰X و کشنده KMC XT ۱۸۵۶ معرفی کرد، دو خودرو جدید KMC CR۶ و KMC SR۵ نیز معرفی شدند.

مشخصات فنی KMC CR۶

KMC CR۶ به یک موتور 1.5 لیتری با توانایی تولید 178 اسب‌بخار و 390 نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. این قدرت بوسیله یک گیبرکس 7سرعته دوکلاچه به خرچ‌های منتقل می‌‎شود.

دو خودرو جدید کرمان موتور رونمایی شدند

مشخصات فنی KMC SR۵

همانطور که بالا گفتیم، مشخصات فنی و موتور در هردو خودرو یکسان است. پس کراس‌اوور KMC CR۶ نیز دقیقاً همان موتور 1.6 لیتری با گیربکس 7سرعته دوکلاچه را در دل خود دارد.

دو خودرو جدید کرمان موتور رونمایی شدند

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص دو خودرو جدید و جذاب کرمان موتور چیست؟ آیا شما هم تمایل به خرید این دو خودرو دارید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source

توسط elmikhabari.ir