خدمات سئو سایت
چند هفته پیش، رند چک لیست سئوی عمومی خود را برای وب سایت های جدید بررسی کرد. این یک منبع عالی برای ارجاع است و به سایت شما کمک می کند تا مزیت اولیه ای را که دیگر سایت های جدید از آن برخوردار نیستند، داشته باشید. با این حال، به خاطر داشته باشید که هنگام تلاش برای رتبه بندی در نتایج محلی به طور خاص، عوامل دیگری در بازی وجود دارد، و در بسیاری از کشورها، مانند پرو، هدف قرار دادن نتایج محلی یکی از بهترین راه‌ها برای شروع رتبه‌بندی است. در جمعه تخته سفید این هفته، رند برخی از استراتژی ها و اقدامات خاصی را که می توانید برای هدف قرار دادن SERP های محلی انجام دهید، تشریح می کند (اگرچه بسیاری از این استراتژی ها برای سئوی عمومی نیز اعمال می شوند). اگر نکاتی برای رتبه بندی در نتایج محلی دارید، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

رونویسی ویدیو
هولا! Bienvenidos Mis amigos! به اولین نسخه پرو جمعه تخته سفید خوش آمدید. این پرو است زیرا همانطور که می بینید من پیراهن فوتبال پرو را پوشیده ام که اخیراً در سفرم به لیما، کوسکو و ماچوپیچو آن را انتخاب کردم. من یک تجربه باور نکردنی داشتم. من برای Mozcation خیلی خوش گذشت. می‌خواستم سلام و تشکر ویژه کنم و برای همه دوستانمان در پرو و ​​آمریکای جنوبی و لاتین فریاد بزنم. فقط زمان شگفت انگیز با Mozcation.

من تجربیاتی از Mozcation که داشتیم می گیرم. من می دانم که در رویداد Mozcation سوالات زیادی در مورد برخی از بهترین شیوه های سئو محلی وجود داشت. من با برخی از افراد پس از رویداد و در پرسش و پاسخ در مورد برخی از کارهایی که می‌توانیم از دیدگاه سئوی محلی انجام دهیم، صحبت کردم. من متوجه شدم که ما یک چک لیست هفته قبل در وایت برد جمعه در مورد برخی از اصول سئو انجام دادیم، اما واقعاً سایت های محلی سئو را به طور خاص هدف قرار ندادیم. کاری که امروز می‌خواهم انجام دهم این است که چک لیست سئوی محلی را به شما ارائه دهم که می‌توانید برای کسب‌وکارهای محلی و کوچک در یک منطقه منطقه‌ای دنبال کنید، چه کاری می‌توانند برای بهبود سئوی خود انجام دهند. پس بیایید شروع کنیم.

شماره یک، ثبت نام با موتورهای اصلی. در حال حاضر، در ایالات متحده، در کانادا، در بیشتر اروپا، در بخش هایی از آسیا، این کار بسیار آسان است. شما یا یک کارت پستال برای Google ارسال می کنید یا Google برای شما یک کارت پستال به آدرس شما می فرستد و شما کدی را که آنها به شما می دهند پر می کنید یا با تلفن شما تماس می گیرند و تأیید می کنند که کجا هستید. اما در پرو و ​​در بسیاری از نقاط دیگر جهان، گوگل این ثبت نام را ارائه نمی دهد. بنابراین، کلید ورود به این موضوع در واقع مرحله شماره دو خواهد بود. این مرحله اول بسیار آسان است. همه می توانند و باید انجام دهند. من می دانم که شما به سرعت آن را از لیست خود بررسی خواهید کرد. موتورهای اصلی معمولاً فقط گوگل و بینگ هستند، اما در روسیه به یاد داشته باشید که ممکن است Yandex باشد. در چین، ممکن است بایدو باشد. در جمهوری چک می تواند Seznam باشد. من فکر می کنم در نروژ در واقع یک موتور درجه سوم وجود دارد که در آنجا عملکرد نسبتاً خوبی دارد. حتی ممکن است بخواهید برخی از مکان‌ها را با فهرست محلی یاهو خود بررسی کنید، اگر این مورد نیز ترافیک ارسال می‌کند.

اما برای آن دسته از افرادی که نمی توانند این کار را انجام دهند، و برای هر کس دیگری، باید فهرست خود را در تمام پورتال های محلی اصلی درخواست کنید. اینها پرتال های محلی بزرگ بین المللی هستند. در کشورهایی مانند پرو، یکی از کشورهای قدرتمند در واقع Trip Advisor است. می‌خواهید این کار را برای مکان‌هایی مانند Yellow Pages، YP.com، Urban Spoon، CitySearch، Yelp انجام دهید. در بسیاری از نقاط، Foursquare در واقع بسیار محبوب است. ما متوجه شدیم که در آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین، Foursquare واقعاً بزرگ بود، و به طور عجیبی، Foursquare یک سیستم نقشه بسیار دقیق‌تر از Google Maps بود. من فکر می کنم احتمالا به خاطر این موضوع، چشمک، چشمک، سر، تکان دادن سر، کاربران گوگل سلام. بنابراین، از ادعای آن لیست ها برای کسب و کار خود در همه این پورتال ها مراقبت کنید. اگر هنوز شما را در لیست قرار نداده اند، به یاد داشته باشید که می توانید کسب و کار خود را به آنها اضافه کنید.

شماره سه، در سایت های محلی کلیدی فهرست شوید. این به معنای پورتال های منطقه ای است. خیلی وقت ها اینها موسسات رسانه ای هستند. اینجا در سیاتل، ممکن است KING5.com باشد. ممکن است TheStranger.com باشد که یک نشریه هفتگی محلی است. این می تواند هفته نامه سیاتل باشد. ممکن است توسط KOMO TV. همه این سایت‌های محلی محلی که فهرست‌هایی برای کسب‌وکارهای محلی دارند و شما می‌خواهید امتحان کنید و در آن‌ها قرار بگیرید. بسیاری از اوقات، به یاد داشته باشید که این ایستگاه‌های رسانه‌ای که دوست دارند در روزنامه، هفته‌نامه، وب‌سایتشان یا با یک گروه دوربین تلویزیونی پوشش دهند، می‌خواهند کسب‌وکارهای محلی جدید را پوشش دهند. بنابراین، اگر یک کسب‌وکار محلی جدید هستید، می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید، و این یک راه عالی برای تولید مطبوعات است. همچنین می‌خواهید سایت‌های پورتال منطقه‌ای را در نظر بگیرید که ممکن است به طور خاص متمرکز بر محلی نباشند. بنابراین در منطقه سیاتل، من معتقدم شمال غربی است، آن چیست؟ NWSource.com به نوعی پورتال بزرگ محلی ما برای تجمیع است. اینها نیز عاقلانه ای هستند که باید در نظر گرفته شوند.

برای این سه، کاملا ضروری است که شما ثبات داشته باشید. منظور من از قوام، همان نام است، دقیقاً همان نام. من نمی خواهم SEOmoz، Inc. در مقابل SEOmoz Incorporated در مقابل SEOmoz، LLC، در مقابل فقط SEOmoz یا SEOmoz.org را ببینم. همین نام هر بار دقیقاً به همین نام. همون آدرس هر بار آدرس یکسان است. هر بار همان شماره تلفن با همان قالب شماره تلفن. همه این موارد برای ثبات استنادهایی که موتورها برای تعیین آن به آن نگاه می کنند بسیار مهم هستند، این همان تجارت دقیقی است که در اینجا به آن اشاره می شود. حتی تغییرات جزئی نیز می‌تواند این تفاوت‌ها را ایجاد کند و می‌تواند به این معنی باشد که شما تمام انواع پیوندها یا آب استنادی که موتورها برای رتبه‌بندی چیزها استفاده می‌کنند را دریافت نمی‌کنید.

شماره چهار، تحقیقات رقابتی را در مورد فهرست کردن منابع سایت های با رتبه بالا برای کلمه کلیدی خود انجام دهید. بنابراین، بیایید تصور کنیم که یکی از کلمات کلیدی شما لوله کش سیاتل است. بنابراین، شما برای لوله کش سیاتل جستجو می کنید، و می بینید که این افراد در هشت نقطه برتر هستند. کجا لیست می شوند؟ حالا قبلا خیلی ساده بود. شما فقط روی آنها کلیک می کنید و می توانید لیست بزرگی از همه منابعی را که گوگل داده ها را از آنها استخراج کرده است مشاهده کنید. دیگر به این سادگی نیست. آنها همچنان برخی از منابع تصاویر را به شما نشان می دهند، بنابراین ممکن است Yelp یا Insider Pages یا Zagat یا چیزی شبیه به آن، Gayot، اما اکنون بسیار سخت تر است زیرا آنها دیگر آن ها را نشان نمی دهند. اما آسان است. شما فقط باید یک تغییر سریع ایجاد کنید. کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که نام کسب‌وکار و آدرس را انتخاب کنید و آن را جستجو کنید، احتمالاً منهای دونقطه سایت فهرست کسب‌وکار واقعی، و با نشان دادن همه مکان‌هایی که آدرس در آن قرار دارد. بنابراین، برای مثال، فرض کنید می‌خواستم همه مکان‌های محلی را که SEOmoz در آن فهرست شده است، پیدا کنم، جستجویی مانند این انجام می‌دهم. من جستجوی “SEOmoz (11919 Pine Street)-site:Seomoz.org” را انجام می دهم. من در اینجا خیلی دور می روم، اما اشکالی ندارد. دلیل اینکه این کار می‌کند این است که همه مکان‌هایی را به من نشان می‌دهد که فهرستی برای SEOmoz در سایت ما وجود ندارد که شامل آدرس ما باشد. این همان کاری است که می‌خواهید انجام دهید وقتی این تحقیق رقابتی را روی آن وب‌سایت‌های با رتبه بالا انجام می‌دهید، و به شما تعداد زیادی منابع مختلف را نشان می‌دهد که باید برای کسب‌وکار محلی‌تان فهرست شده باشید تا به سئوی محلی‌تان کمک کند.

مرحله پنجم، نظرات خود را مرور کنید. منظور من از این این است که شما می‌خواهید از تمام مکان‌ها، همه فهرست‌هایی که پرطرفدار هستند، نمایه Google، نمایه Yelp، صفحات داخلی، جستجوی شهر، هر کجا که لیست هستید، Trip Advisor را مرور کنید. اگر نقدهایی برای آنها وجود دارد، ببینید چه می‌گویند و ببینید آیا راه‌هایی وجود دارد که بتوانید افراد بیشتری را در مورد چیزهای مثبت نظر دهند و افراد کمتری درباره چیزهای منفی نظر دهند. به عنوان مثال، اگر کسی بگوید: “از اینکه رسید نگرفتم خیلی ناراحت شدم.” عالیه بنابراین مطمئن شوید که افراد حاضر در میز پذیرش می دانند که باید رسید بدهند. اگر کسی بگوید، “هی، وقتی این چیز خاص را سفارش دادم، تجربه فوق العاده ای داشتم،” عالی است. به کارکنان منتظر خود بگویید، “هی، بچه ها، به نظر می رسد که مردم این چیز را دوست دارند. وقتی مردم توصیه ای می خواهند، آن را توصیه کنید” و بعد از آن، عالی است. شاید رستوران شما، کسب‌وکارتان، خدماتی که ارائه می‌دهد و انجام می‌دهد چیز خاصی باشد که واقعاً مردم را هیجان زده می‌کند و متوجه می‌شوید که وقتی این کار را برای مردم انجام می‌دهید، احتمال بیشتری دارد که نظر آنلاین مثبتی از خود به جای بگذارند. عالیه اون کار رو انجام بده این تحقیق مشتری شماست. این به شما می گوید که مردم در مورد کسب و کار شما چه فکر می کنند، و این یک راه عالی برای یادگیری، رشد و تبدیل شدن به یک تجارت بهتر است.

شماره شش، آخرین مورد اینجا، به خاطر خدا، شاید بهتر باشد این را در شماره یک قرار دهم. خیلی مهمه قابلیت استفاده، دسترسی و محتوای سایت خود را بررسی کنید. اکنون، یک وب‌سایت محلی نیازی به گذراندن تمام مراحل بازاریابی درون‌گرا و رهبری فکری ندارد که یک شرکت مقیاس‌پذیر B2B یا یک استارت‌آپ یا شخصی که می‌خواهد وب را در گروه خود تصاحب کند، باید طی کند. یک کسب‌وکار محلی می‌تواند نسبتاً بر روی جایگاه محلی خود متمرکز بماند، و شما می‌توانید رتبه‌های برتر را فقط با تعداد زیادی از پنج مورد اولی که در اینجا صحبت کردم، کسب کنید. با این حال، با این حال، می‌خواهید از قابلیت استفاده مطمئن شوید، به این معنی که سایت شما برای کشف مکان‌ها بسیار ساده است. از زمانی که به وب سایت یک رستوران محلی می روم و نمی توانم جایی برای رزرو پیدا کنم متنفرم. در صفحه تماس یا صفحه درباره نیست. کجاست؟ من دنبال این هستم. آن دکمه‌های کلیدی را داشته باشید که کاربران را وادار می‌کند بگویند، اوه، درست است، این هفت کاری است که من می‌توانم در وب‌سایت انجام دهم، آن‌ها هفت کاری هستند که می‌خواهم در وب‌سایت انجام دهم. دکمه هایی برای همه آن ها داشته باشید. صفحاتی برای همه آنها داشته باشید. دسترسی به آن ها را آسان کنید. مطمئن شوید که یک معرفی فلش وجود ندارد که کسی را مسدود کند یا تجربه‌ای که مثلاً روی تلفن همراه یا موتورهای جستجو قابل مشاهده نباشد، وجود نداشته باشد. این همیشه با بسیاری از وب سایت های تجاری محلی اتفاق می افتد.

سپس در نهایت، مطمئن شوید که محتوای مناسبی دارید. شما می توانید این کار را بسیار ساده انجام دهید، زمانی که افراد وارد کسب و کار شما می شوند، اگر بگویید، “هی، اگر بتوانید این نظرسنجی کوچک را برای ما انجام دهید یا آن را به ده نفر بفرستید، 5٪ یا 10٪ تخفیف به شما می دهیم. از دوستانتان، یا به ده نفر از مشتریانتان که دارید ایمیل بزنید.” آن نظرسنجی باید به سادگی بگوید: “پنج مورد برتری که از ما در وب سایت ما جستجو می کنید چیست؟” پنج اطلاعات برتر مردم همیشه همین چیزها را به شما خواهند گفت. مواردی مانند من به ساعات کاری شما نیاز دارم، به مسیرها نیاز دارم، ای کاش یک نقشه کوچک گوگل در آن ساخته شده بود که من می توانستم آدرس خود را وصل کنم. آنها به شما خواهند گفت که به لیستی از خدمات نیاز دارند. آنها تقریبا همیشه قیمت می خواهند. اگر بتوانید این موارد را ارائه دهید، پس از یافتن وب سایت شما از طریق سئوی محلی عالی که می خواهید انجام دهید، کار فوق العاده بهتری در تبدیل افراد سریعتر انجام خواهید داد.

در اینجا شما آن را دارید، چک لیست سئوی محلی من. امیدوارم همه لذت ببرند از شما بسیار سپاسگزارم و به خصوص از دوستانمان در پرو سپاسگزاریم. سیائو!

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com

توسط elmikhabari