کارگردان Metaphor ReFantazio اعلام کرده که بازی به اندازه Persona 5 طولانی خواهد بود، به این معنی که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند نزدیک به ۱۰۰ ساعت طول بکشد.

در حالی که Persona 5 به عنوان یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های دهه گذشته در نظر گرفته می‌شود، به این شهرت دارد که تجربه داستان اصلی بسیار طول می‌کشد، سایت How Long to Beat میانگین زمان تکمیل را ۹۷ ساعت در نظر گرفته است. اگر بخواهید محتوای اضافی را انجام دهید، به ۱۱۰ ساعت نیاز دارید و در نهایت ۱۷۰ ساعت طول خواهد کشید تا آن را ۱۰۰ درصد تکمیل کنید.

آنطور که IcePopsicleDragon در سابردیت GamingLeaksAndRumours اشاره کرده، وب‌سایت اسپانیایی Vandal اخیرا این فرصت را پیدا کرده که با کارگردان Metaphor ReFantazio مصاحبه کند. یکی از سوالاتی که از کاتسورا هاشینو پرسیده شد این بود که آیا بازی به اندازه Persona 5 طولانی خواهد بود یا خیر، چیزی که طرفداران از زمان رونمایی این بازی در شگفت بودند.

Metaphor ReFantazio

در پاسخ، هاشینو تایید کرد که Metaphor تقریبا به اندازه Persona 5 طول خواهد کشید، به این معنی که ۱۰۰ ساعت نقش‌آفرینی دیگر در انتظار بازیکنان است که اگر قصد انجام همه کارها را داشته باشند، می‌تواند تا نزدیک به ۲۰۰ ساعت افزایش یابد.

در کمال تعجب، هاشینو اعتراف کرد تیم در ابتدا فکر می‌کرد «شاید کمی کوتاه‌تر» شود، اما در نهایت محتوای کافی اضافه کردند که به همان اندازه برسد. او علاوه بر تایید اینکه ماه اکتبر را مشغول به پایان رساندن Metaphor خواهید بود، خاطرنشان کرد تیم سخت تلاش کرده تا به بازیکنان دلایلی بدهد که پس از اتمام بازی، دوباره به آن بازگردند.

source

توسط elmikhabari.ir