استودیوی Rocksteady ممکن است به مجموعه بتمن بازگردد. طبق گفته‌های افشاگر Shpeshal Nick، راک‌استیدی در حال کار روی یک بازی جدید از Batman است. علاوه بر این، او فکر می‌کند که سونی در تلاش است تا به نوعی آن را انحصاری خود کند.

او در پاسخ به توییتی که از توسعه‌دهندگان رویایی طرفداران در بازی بعدی بتمن درخواست کرده بود، گفت: «مطمئن نیستم رویاهای افراد استودیو چیست، اما شنیدم که Rocksteady دوباره آن را می‌سازد. همچنین فکر می‌کنم سونی در تلاش است تا آن را با پول بخرد».

Rocksteady

هیچ اطلاعات دیگری در مورد این بازی جدید بتمن از Rocksteady وجود ندارد. سوال اصلی این است که آیا شبیه بازی‌های بتمن گذشته یک اثر تک‌نفره خواهد بود یا به دلیل اینکه شرکت Warner Bros Games مصمم است به ساخت لایو سرویس‌ها ادامه دهد، به آن سو خواهد رفت؟

Rocksteady از سال ۲۰۱۵ که Batman: Arkham Knight سه‌گانه اصلی آرکام را به پایان رساند، روی یک بازی واقعی بتمن کار نکرده است. از آن زمان، آن‌ها روی Arkham VR برای PC و PS4 در سال ۲۰۱۶ و اثر ناامیدکننده Suicide Squad: Kill the Justice League در سال ۲۰۲۳ کار کردند.

مهم است که به خاطر داشته باشید هنوز هیچ چیزی به طور رسمی توسط Warner Bros Games یا Rocksteady تایید نشده است. با این حال، اگر آن‌ها روی یک بازی جدید بتمن کار کنند، احتمالا سال‌ها تا انتشار آن فاصله داریم. چندی پیش اعلام شده بود که کار روی بازی جدید خود را آغاز کرده‌اند.

source

توسط elmikhabari.ir