فرش کاشان ( carpet-kashan.ir) از معتبرترین کارخانه فرش ایران است که تاکنون فرش‌های مختلفی را با بهترین کیفیت و تنوع در اختیار مشتریان خود قرار داده و به ارائه فرش بروز و جدید کاشان معروف است؛ جهت درک بهتر این موضوع در این مقاله سعی داریم به بررسی فرش‎های بدون پرزدهی و ضد حساسیت آن که یکی از پرطرف‏دارترین محصولات فرش کاشان بپردازیم.

فرش ماشینی ضد حساسیت کوروش

یکی از مهم‏ترین عوامل محبوبیت فرش‏های دستباف، عدم ایجاد حساسیت آن برای کاربران است؛ چرا که بافته شده از الیاف طبیعی بوده و از بروز هرگونه حساسیت جلوگیری می‏کنند؛ اما در گذر زمان و با افزایش قیمت این‏گونه فرش‎ها، برخی افراد دیگر قادر به خرید فرش دستباف نبوده و از ورود فرش‏های ماشینی به بازار، بسیار استقبال کردند.

متأسفانه، غالب فرش‎های ماشینی به دلیل الیاف نامناسبی که دارند سبب بروز حساسیت‏های زیاد علی‏الخصوص برای کودکان می‎شوند؛ به همین جهت امروزه نوعی جدید از فرش‎های ماشینی عرضه می‏شود که در طی فرایند خاصی تولید شده تا از هرگونه پرزدهی و بروز حساسیت جلوگیری کنند. فرش ماشینی ضد حساسیت یکی از باکیفیت‏ترین فرش‏های ماشینی است که با استفاده از الیاف ۱۰۰% اکرولیک هیت ست بافته شده و در برابر نفوذ گرد‏و‏غبار به ریشه فرش، بیشترین مقاومت را دارد.

فرش کوروش با بهترین تکنولوژی روز دنیا بافته شده و برای کودکان و افرادی که به حساسیت‏های مختلف علی‌الخصوص حساسیت‏های تنفسی و پوستی دچار هستند، بهترین گزینه است. علاوه بر این موارد فرش ماشینی ضد حساسیت کوروش یکی از برترین مدل‏های فرش بروز و جدید کاشان است که با تنوع گسترده‏ای عرضه می‏شود.

مهم‎ترین مزایای فرش اکرولیک کوروش

باتوجه‏به استقبال شدید مردم از فرش اکرولیک کوروش، می‏توان دریافت این فرش ماشینی مزایای متعددی دارد که تاکنون در لیست برترین ها قرار گرفته است؛ به همین منظور در این قسمت سعی داریم به بیان برترین مزایای فرش‏های بدون پرزدهی و ضد حساسیت کوروش بپردازیم تا به دلیل محبوبیت آن در میان کاربران پی ببرید.

  • طول عمر و ماندگاری بالا: فرش اکرولیک کوروش به‌واسطة الیاف و بافت مطلوبی که دارد، از ماندگاری بالایی برخوردار است؛ به‏گونه‏ای که با این انتخاب می‏توانید حداقل تا ۱۰ سال، دغدغه خرید و جایگزینی فرش را از خود دور کنید.
  • مقاوم در برابر سایش و خوردگی: بسیاری از فرش‎های ماشینی در گذر زمان و به سبب استفاده زیاد، دچار سایش می‏شوند؛ اما فرش‏های بدون پرزدهی و ضد حساسیت کوروش در برابر سایش و خوردگی نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • عدم آبرفت در طول زمان: یکی از رایج‏ترین مشکلات فرش‏ها، تغییر ابعاد آن پس از شستشو است. فرش اکرولیک و نخ کوروش با پیشرفته‏ترین تکنولوژی روز بافته شده که احتمال بروز مشکلات این‏چنینی را به صفر رسانده است.
  • مقاوم در برابر نور آفتاب: یکی از مهم‏ترین ویژگی‏های فرش اکرولیک کوروش مقاومت در برابر نور و عدم تغییر رنگ آن در گذر زمان است ،تغییر رنگ در فرش کرم بیشتر نمود میکند زیرا رنگ کرم به دلیل رنگ روشن ان خیلی زود تر در فرشهای ضعیف از بین میرود.
  • تنوع و زیبایی: فرش‏های بدون پرزدهی و ضد حساسیت کوروش در طیف گسترده‏ای با تنوعی از رنگ و طرح عرضه شده‏اند که انتخاب را برای تمامی افراد با هر سلیقه‏ای آسان کرده‏اند؛ تنوع بالای فرش های از فرش فانتزی گرفته تا فرش های اصیل و قدمت دار ایرانی
  • عدم تغییر سایز در اثر استفاده زیاد: برخی از فرش‏های ماشینی به سبب استفاده در درازمدت، با تغییر سایز مواجه می‏شوند؛ اما فرش‏های ضد حساسیت کوروش با بهترین الیاف بافته شده و به‏گونه‏ای طراحی شده‏اند که با گذشت زمان دچار این مشکل نمی‏شوند.
  • مقاوم در برابر حرارت‏های بالا: از مهم‏ترین ویژگی‏های الیاف اکرولیک می‏توان به مقاومت و عدم واکنش سریع آن نسبت به حرارت‏های بالا اشاره کرد؛ به‎طوری‏که به هنگام برخورد اتو یا اجسام داغ با فرش، تا حدود ۳ دقیقه واکنشی نشان نداده و در برابر بروز سوختگی و تخت شدن بافت مقاومت می‏کند.

فرش گلبرجسته کیفیت بالا

نکات کلیدی به هنگام خرید فرش ضد حساسیت

برای تهیه فرش ضد حساسیت باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. یکی از مهم‏ترین این موارد این است که مصرف شوینده‏ها را تاحدامکان کم کنید تا طول عمر فرش را کاهش ندهید؛ چرا که این‏گونه فرش‎ها کمترین نفوذ گردوغبار را داشته و تنها با جاروکشیدن می‏توان فرش را تمیز نگه دارید و نیازی به شستشوی مکرر نخواهد داشت.

علاوه بر این توصیه می‏شود به هنگام خرید فرش اکرولیک متراژ دقیق مدنظر خود را بیان کنید و از تهیه فرش‏های کوچک‏تر یا بزرگ‏تر از سایز مدنظر خود اجتناب کنید؛ زیرا همان‏طور که پیش‏تر نیز اشاره شد، فرش ماشینی در گذر زمان با تغییرات ابعاد همراه نخواهد بود و بهتر است از همان ابتدا فرشی متناسب با ابعاد فضای موردنظر تهیه کنید.

انتخاب نقشه بر اساس سلیقه

سعی کنید فرش انتخابی خود را بر اساس سلیقه خود و نه پیشنهاد های اطرافیان خرید کنید در این بازده زمانی بسیاری از جوانان به دنبال فرش وینتج و کهنه نما میباشند که برای افراد بزرگتر خانواده این نوع فرش ها جذابیتی ندارد.

فرش وینتج

جمع‌‏بندی

همان‏گونه که دریافتید فرش کوروش کاشان، یکی دیگر از معتبرترین کارخانه های عرضه فرش بروز و جدید کاشان است که تاکنون در ارائه انواع فرش‏های ضد حساسیت و بدون پرزدهی، بسیار موفق عمل کرده است؛ به همین منظور در این مقاله سعی کردیم به معرفی این فرش باکیفیت و بررسی مزایای آن بپردازیم تا بتوانید بسته به بودجه و سلیقه‏ای که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرش‏های بدون پرزدهی و ضد حساسیت کوروش می‏توانید به وب‏سایت کوروش کاشان مراجعه کنید و ضمن برخورداری از راهنمایی‏های این مجموعه، محصول مدنظر خود را مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

source

توسط elmikhabari.ir