با توجه به گزارش سازمانی منتشر شده از سوی شرکت سونی، پلی استیشن قصد دارد تمرکز خود بر «برابری، تنوع و شمول» (به اختصار DEI) را افزایش دهد و به دنبال گسترش عناوین سرویس محور خود است.

در این گزارش آمده که یکی از محورهای کلیدی مجموعۀ پلی استیشن، شکل‌دهی و خلق فرهنگی بر اساس تاکید بر DE&I و تنوع جنسیتی و نژادی است. از سوی دیگر، دسترسی‌پذیری و ساخت سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای برای اقلیت‌ها و معلولان نیز بخشی از برنامه‌‎های آن‌ها به شمار می‌رود.

در قسمت دیگری از این گزارش به اهمیت عناوین سرویس محور در کنار بازی‌های داستانی تک‌نفره اشاره شده است. برای عناوین تک‌نفره مثال‌هایی مانند Marvel’s Spider-Man 2 ،Ghost of Tsushima و The Last of Us 2 و برای آثار سرویس‌محور Destiny مطرح شد. در ادامه روش‌های جدید کسب درآمد بر اساس فرمت سرویس‌محور به میان آمده که مدتی می‌شود توجه سونی را به خود جلب کرده است.

از سوی دیگر، با توجه به آگهی شغلی جدید منتشر شده از سوی پلی استیشن، سونی به دنبال استخدام نیروی متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) هستند. این موقعیت شغلی مسئول متنوع نگه داشتن نیروی کار از جمله استخدام سیاه‌پوستان، زنان و اقلیت‌ها است. این فرد باید بتواند برنامه‌های DEI از قبل تعیین شده را به بهترین شکل ممکن اجرا کند و برای آن برنامه‌ریزی داشته باشد.

قسمت امیدبخش‌ این گزارش سازمانی، توجۀ سونی به ژانرهای مختلف است و به نظر می‌رسد که مدیران استودیوهای پلی استیشن قصد دارند آثار متنوع‌تری خلق کنند.

source

توسط elmikhabari.ir