ساعاتی پیش متوجه شدیم که شرکت Keywords Studios استودیوی Certain Affinity را خریداری کرده است. این خبر توسط رسانه گیم‌اینداستریز منتشر شده است و ادعا می‌کند که شرکت Keywords Studios استودیوی Certain Affinity را به مبلغ نامشخصی خریداری کرده است. ظاهرا خرید مورد بحث مشمول شرایط زیان‌دهی بوده و شامل خرید نقدی اولیه و جزء درآمدی براساس عملکرد سرتین افینیتی است.

این اتفاق پس از آن صورت می‌گیرد که Certain Affinity در اوت ۲۰۲۴ (مرداد ۱۴۰۳) شرکت Wushu Studios را تصاحب کرده بود. سرتین افینیتی در سال ۲۰۰۶ توسط کارمندان سابق بانجی تاسیس شد و از آن زمان شاهد کار این استودیو روی بازی‌هایی از جمله Call of Duty ،Halo ،Hogwarts Legacy و موارد دیگر بوده‌ایم. همین هفته یکی از توسعه‌دهندگان سابق Certain Affinity ادعا کرد که بتل رویال Halo می‌توانست آینده این سری را تغییر دهد.

مکس هابرمن، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Certain Affinity در بیانیه‌ای درباره این خرید گفت: «در این شرایط دشوار بازار، ما از این‌که می‌توانیم ثبات و حمایت لازم را برای تیم خود فراهم کنیم بسیار هیجان‌زده هستیم. Keywords Studios به تیم ما و فرهنگمان احترام زیادی گذاشته و تعهد خود را به رشد و توسعه‌مان نشان داده است. من و پاول مشتاقانه منتظر همکاری با آن‌ها هستیم تا مسیری را برای گسترش دقیق فعالیت‌های مشترک خود، اصلاح قابلیت‌های توسعه رهبری و همچنین حمایت از بخش‌های نوپا ترسیم کنیم.»

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Insider Gaming

source

توسط elmikhabari.ir