در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش فصل جدید سریال دردویل مشخص و اعلام شده است. به نقل از کولایدر، بخش تلویزیونی مارول استودیو در جریان کامیک کان نیویورک امسال تایید کرد که پخش فصل اول سریال Daredevil: Born Again از تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۵ (۱۴ اسفند ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل اول سریال دردویل: تولد دوباره قرار است دارای ۹ قسمت باشد.

چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل، وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین، جان برنتال در نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، ویلسون بتل در نقش بنجامین دکس پویندکستر ملقب به بولزآی، آیلت زورر در نقش ونسا فیسک، مایکل گاندولفینی، مارگاریتا لیویوا، نیکی میشل جیمز، آرتی فروشان، کلارک جانسون و مایکل گستن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Daredevil: Born Again حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فصل دوم سریال Daredevil: Born Again هم در دست ساخت است که در سال ۲۰۲۵ جلوی دوربین خواهد رفت که مانند فصل اول دارای ۹ قسمت خواهد بود. داریو اسکارداپان، نویسنده ۴ قسمت از سریال The Punisher به‌عنوان شورانر سریال Daredevil: Born Again حضور دارد. همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان ۲ قسمت از سریال Moon Knight و ۴ قسمت از فصل دوم سریال Loki وظیفه کارگردانی سریال Daredevil را بر عهده داشته‌اند.

source

توسط elmikhabari.ir