پس از یک وقفه طولانی، Alien Isolation در آینده باز خواهد گشت. این فرنچایز ماه گذشته رسماً تأییدیۀ ساخت دنباله را دریافت کرد و استودیوی Creative Assembly اعلام کرد که در زمان مناسب، اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهد گذاشت. با این حال، یک افشاگر تایید کرده است که Alien Isolation 2 با تیم کاملاً متفاوتی ساخته خواهد شد و دنباله مذکور دیرتر از انتظارات عرضه می‌شود.

آخرین اطلاعات از Alien Isolation 2 توسط یکی از منابع داخلی در ۴Chan به اشتراک گذاشته شد. او بیان می‌کند که تنها ۱۰ درصد از توسعه‌دهندگان اصلی فرنچایز هنوز در تیم باقی مانده‌اند.

باید اشاره کرد که برنامه‌نویس ارشد هوش مصنوعی که پیشگام پیاده‌سازی هوش مصنوعی دوگانه بود نیز از تیم جدا شد. افشاگر افزود که تقریباً همۀ اعضای اصلی پروژه، استودیو را ترک کرده‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که افشاگر به اشتراک گذاشت، در فهرست شغلی Alien Isolation 2 به استفاده از Unreal Engine 5 اشاره شده است. در کنار این موضوع، استودیوی Creative Assembly در فهرست شغلی خود توجه ویژه‌ای به پیاده‌سازی اصل تنوع نژادی نشان داده است. همچنین، در یک بیانیه دیگر اشاره شده که تیم توسعه‌دهنده می‌تواند در این باره با Sweet Baby همکاری کند.

با این حال، مراحل توسعه Alien Isolation 2 به‌تازگی آغاز شده و جرئیات بیشتری در دست نیست. طرفداران مجموعه نیز از بازگشت یکی از بزرگ‌ترین عناوین ترسناک صنعت خوشحال هستند.

Creative Assembly در نهایت جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

source

توسط elmikhabari.ir