حمایت کامل مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت از اکتیویژن بلیزارد

فیل اسپنسر: بلیزارد تحت نظر مایکروسافت می‌تواند به دوران اوج خود بازگردد

عملکرد بلیزارد (Blizzard) در چند سال گذشته با انتقادات زیادی همراه بوده است، با این وجود فیل اسپنسر عقیده دارد این استودیو با حمایت مایکروسافت بتواند به دوران اوج خود بازگردد

با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، تعداد زیادی از ای‌پی‌های این شرکت از جمله کال آو دیوتی، Warcraft، استارکرفت، Overwatch و Diablo در اختیار ایکس باکس قرار گرفته‌اند. از این رو انتظار می‌رود که مایکروسافت و ایکس باکس بتوانند از این لیست بلند بالا از بازی‌های محبوب و دوست داشتنی به بهترین شکل ممکن بهره ببرند. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rush

فیل اسپنسر به تازگی در رویداد بلیزکان ۲۰۲۳ حضور داشت و درباره اهمیت بلیزارد و فرانچایزهای این شرکت صحبت کرد. او به طور خلاصه به آینده شرکت اشاره کرد و گفت که تحت مالکیت مایکروسافت، بلیزارد این اختیار را خواهد داشت که به نوآوری و ارائه تجربیات برتر ادامه دهد. اکنون که بلیزارد بخشی از ایکس باکس است، آن‌ها سعی می‌کنند جوهره چیزی را که بلیزارد را منحصر به فرد می‌کرد را پرورش دهند.

بلیزارد

ایکس باکس قصد دارد عضو جدید خود را در فرهنگی مملو از اعتماد و همکاری توانمند کند تا به کار عالی خود ادامه دهد، ژانرهای موجود را بازتعریف و تجربیات جدید هرگز دیده نشده خلق کند. بلیزارد در رویداد بلیزکان از Diablo 4: Vessel of Hatre، محتوای جدید اورواچ ۲، سه بسته الحاقی برای Warcraft رونمایی کرد. 

Blizzard همچنین روی یک ای‌پی جدید به اسم Odyssey نیز کار می‌کند که یک بازی در ژانر بقا است. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legends


الن ویک 2 ارزش 13 سال صبر کردن داشت؟

فیل اسپنسر: بلیزارد تحت نظر مایکروسافت می‌تواند به دوران اوج خود بازگردد - ویجیاتو

source

توسط