امروزه بسیاری از افراد مشهور مانند جنیفر لوپز، جی جی حدید، تیلور سویفت، بیانسه، کندال جنر و تعداد بی ‌شماری از اینفلوئنسر های اینستاگرام و بلاگر های مد، از شلوار مام استایل استفاده می کنند. این مدل شلوار جین نه تنها شما را خوش تیپ تر می کند، بلکه احساس راحتی بیشتری به شما می دهد. اگر احساس می کنید ست کردن آن کمی سخت است، نگران نباشید؛ زیرا ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم بهترین ترکیب برای شلوار مام استایل دخترانه چیست و چطور می توانید آن را با لباس های دیگر خود، ست کنید.

شلوار مام استایل دخترانه چیست؟

شلوار مام استایل دخترانه یا زنانه، شلوار جین فاق بلند، گشاد و کوتاهی است که زیپ کشیده، جیب های بلند و کمر باریک دارد. قد این شلوار معمولا تا مچ پا است.

این مدل شلوار به دلیل شکل ظاهری و نازک بودن پارچه معمولا شما را قد بلند تر نشان می دهد. شلوار جین مام استایل تقریبا مشابه شلوار جین پسرانه کلاسیک است و پوشیدن آن موجب احساس آرامش و راحتی می شود.

انواع شلوار مام استایل دخترانه

شلوار مام استایل دخترانه



امروزه این مدل شلوار در رنگ ها و طرح های متنوعی در دسترس شما است و می توانید به راحتی آن را با سایر لباس های خود ست کنید. از جمله پرطرفدار ترین انواع آن می توان به این موارد اشاره کرد:

·       شلوار مام استایل دخترانه مشکی

یک شلوار مام استایل مشکی می تواند پوشش شما را بسیار شیک به نظر برساند و یک مجموعه بی عیب و نقص جذاب را برای شما فراهم کند. علاوه بر این، می توانید ظاهر خود را با یک کت چرمی مشکی و کفش های کتانی جسور تر جلوه دهید.

·       لباس مام استایل دخترانه آبی

برای داشتن یک تیپ شیک، قطعا به یک شلوار مام استایل آبی نیاز دارید. این مدل شلوار پایه و اساس لباس های کلاسیک است و می توانید به راحتی آن را با یک پیراهن دکمه دار و یک جفت کفش پاشنه دار جیر با رنگ خنثی ترکیب کنید.

·       شلوار مام استایل دخترانه سنگ شور شده

شلوار جین های سنگ شور شده از دهه 80 تا به امروز، همچنان پرطرفدار هستند. برای داشتن یک ظاهر نوستالژیک، می ‌توانید این شلوار ها را با یک تاپ کراوات دار و اکسسوری‌ های نئونی ترکیب کنید. همچنین می توانید آن ها را با یک لباس راحت، یک کت سبک کلاسیک و کفش کتانی بپوشید.

·       شلوار مام استایل دخترانه زاپ دار

امروزه مام استایل های زاپ دار طرفداران زیادی دارند. پوشیدن این مدل شلوار با یک تاپ مدرن یا تیشرت تقریبا گشاد بسیار جذاب به نظر می رسد. برای داشتن ظاهری چند لایه، می توانید زیر شلوار جین پاره خود از جوراب شلواری توری استفاده کنید. این استایل برای یک گردش غیر رسمی و قرار های دوستانه انتخاب مناسبی است.

لباس های مناسب برای ست کردن با شلوار مام استایل دخترانه

لباس های مناسب برای ست کردن با شلوار مام استایل دخترانه



امروزه شلوار های مام استایل یکی از اصلی ترین اجزاء کمد لباس های زنانه است و می توان آن ها را با لباس های زیبایی ست کرد. صرف نظر از اینکه در چه فصلی از سال هستید، همیشه می توانید شلوار مام استایل دخترانه خود را با لباس های مختلف ترکیب کنید و به یک استایل شیک و جذاب برسید.

یکی از مناسب ترین لباس ها برای ست کردن با این مدل شلوار، تیشرت های ساده است که می تواند در عین سادگی، زیبایی اندام شما را چند برابر کند.

علاوه بر این، می توانید با پوشیدن یک ژاکت کش بافت، یک جفت کفش تنیس و یک کمربند باریک، لاغر تر به نظر برسید. بلوز های ابریشمی، کت های مخملی، کفش ‌های پاشنه بلند و کیف کوچک دستی چرمی نیز گزینه های بسیار مناسبی برای ست کردن با شلوار های مام استایل هستند.

اگر می خواهید مانند مادران دهه 80 به نظر برسید، می توانید مام استایل خود را با یک ژاکت یا بلوز چاپ جدید ست کنید. اضافه کردن یک کت بلیزر اپل دار نیز می تواند گزینه خوبی برای تکمیل استایل شما است.

مناسب ترین کفشی که می توانید با شلوار مام استایل دخترانه خود ست کنید، چکمه هایی کوتاه تا مچ، کفش ‌های کتانی لژ دار یا کفش ‌های تخت طرح ‌دار است. برای تکمیل استایل خود می توانید از  یک جفت گوشواره، یک گردنبند نسبتا درشت و النگو های جذاب استفاده کنید.

نکات مهم پوشیدن شلوار مام استایل دخترانه

نکات مهم پوشیدن شلوار مام استایل دخترانه



برای داشتن یک تیپ خوب با شلوار مام استایل دخترانه باید چند نکته مهم را رعایت کنید که عبارت اند از:

1. توجه به تیپ بدنی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام استایل کردن لباس های خود به آن دقت کنید تیپ یا فرم بدن شما است. شلوار مام استایل برای افرادی که تیپ بدنی گلابی شکل یا ساعت شنی دارند، انتخاب بسیار مناسبی است؛ زیرا فرورفتگی و برجستگی های هیکل آن ها را بهتر نشان می دهد.

این مدل از شلوار برای دخترانی که پایین تنه لاغر یا مستطیل شکل دارند، کمی نامناسب است.

2. انتخاب کفش مناسب

برای یک استایل جذاب می توانید شلوار جین خود را با یک کتونی، کفش پاشنه دار و یا یک نیم بوت که ساق آن تا قوزک پا باشد، ست کنید. این مدل کفش ها زیبایی شلوار مام استایل دخترانه شما را بیشتر می کند.

3. اجتناب از پوشیدن لباس های سایز بزرگ

اگر قرار است روز خود را با پوشیدن شلوار مام استایل شروع کنید، بهتر است تاپ ها و بلوز های گشاد را کنار بگذارید و زیبایی خود را با پوشیدن یک تاپ یا پیراهن متناسب نشان دهید.

جمع بندی

هرچند شلوار مام استایل دخترانه خیلی رسمی نیست؛ اما می تواند در عین سادگی شیک و زیبا باشد. این مدل شلوار انتخاب هوشمندانه ای برای استفاده روزمره و ست کردن با لباس های غیر رسمی است. این شلوار ها گشاد و راحت است؛ اما همچنان شیک و زنانه به نظر می رسد و می تواند استایلتان را جذاب تر نشان دهد. مطمئن باشید از افزودن یک شلوار جین مام استایل به کمد لباس های خود پشیمان نخواهید شد؛ زیرا می توانید آن را به راحتی با یک تیشرت ساده، ژاکت کش بافت پشمی، پیراهن یقه مردانه کوتاه یا هر لباس دیگری ست کنید.

source

توسط elmikhabari.ir