افراد تجاری در دفتر
گتی
کتاب الکترونیکی Forrester را دانلود کنید تا شروع به برقراری رابطه دو طرفه با مشتریانی کنید که همیشه می‌خواستید.
با وجود همه سرفصل های چشمگیر در مورد تأثیرگذاران، تحقیقات ما بیان می کند که آنها به طور پیوسته نسبت های بیشتری از بودجه بازاریابی را به دست می آورند.
برای آخرین گزارش خود، با بیش از 30 بازاریاب سازمانی که مسئول بازاریابی تأثیرگذار برند خود هستند، مصاحبه کردیم. و داده ها نشان می دهد: سرمایه گذاری ها همچنان در حال افزایش است و بودجه بازاریابان برای اینفلوئنسر مارکتینگ به صورت دو رقمی و سه رقمی در حال رشد است. در برخی از برندها، بودجه در حال حاضر میلیون ها هزینه سالانه را به خود اختصاص می دهد. به عنوان مثال، Lee Jeans بودجه دیجیتال خود را برای سال 2019 در نتیجه تقویت رویکرد خود به تأثیرگذاران دو برابر کرد. و رشد ادامه خواهد داشت.
در عین حال، بازاریاب‌ها پول خود را مانند گذشته خرج نمی‌کنند، اما به طرز چشمگیری نحوه کار با اینفلوئنسرها را تغییر می‌دهند. «هرچه اینفلوئنسر بزرگتر، بهتر» دیگر رویکرد مورد علاقه نیست. همانطور که مصرف کنندگان نسبت به تقلبی بودن صنعت محتاط تر می شوند، تاکتیک های بازاریابان بسیار پیچیده تر می شوند و همکاری ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. تمرکز بیشتر بر اصالت، بازاریابان را به کار با اینفلوئنسرهای کوچکتر یا حتی غیر اینفلوئنسرها سوق می دهد (افرادی که به عنوان اینفلوئنسرهای حرفه ای طبقه بندی نمی شوند اما به خوبی با ارزش های برند همسو هستند).
با این حال، وقتی نوبت به فناوری آنها می رسد، بازاریابان پیشرفت زیادی نکرده اند. در حالی که اکثر بازاریابان برای کمک به راه حل اینفلوئنسر مارکتینگ (IMS) روی می آورند، تنها تعداد بسیار کمی از آن به صورت استراتژیک برای حفظ و پرورش طیف گسترده ای از روابط مرتبط با اینفلوئنسرها استفاده می کنند. اکثر آنها هنوز IMS خود را چیزی بیش از یک ابزار خرید رسانه می دانند و به دنبال مجموعه گسترده ای از شرکای فناوری مختلف هستند که تقریباً هیچ یکپارچه سازی ندارند.
آینده اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ از آنجایی که اصطلاح «اینفلوئنسر» قبلاً مورد توجه قرار نگرفته است، برندها روی یک رویه ترکیبی جدید همگرا خواهند شد: استراتژی شریک مصرف کننده.
این پست توسط تحلیلگر اصلی رایان اسکینر نوشته شده است و در ابتدا در اینجا ظاهر شده است.
ForresterFollowingForrester یکی از تاثیرگذارترین شرکت های تحقیقاتی و مشاوره در جهان است. ما به رهبران فناوری، تجربه مشتری، دیجیتال، بازاریابی، فروش و عملکرد محصول کمک می‌کنیم تا از وسواس مشتری برای تسریع رشد استفاده کنند. از طریق تحقیقات، مشاوره و رویدادهای اختصاصی Forrester، رهبران از سراسر جهان این قدرت را پیدا می‌کنند که در محل کار جسورانه عمل کنند – جهت یابی مشتریان خود را در مرکز رهبری، استراتژی و عملیات خود تغییر داده و قرار دهید. روش‌های تحقیق دقیق و عینی، از جمله ارزیابی‌های Forrester Wave™. 70 میلیون رای بازخورد بلادرنگ؛ و خرد مشترک مشتریان ما. ">

اصول بازاریابی عصر دیجیتال

توسط elmikhabari