طرفداران انیمه سریالی بی‌نظمی در دبیرستان سحر و جادو (The Irregular at Magic High School) بسیار خوشحال خواهند شد چراکه این انیمه سریالی قرار است با انیمه‌ای سینمایی ادامه پیدا کند. به‌تازگی پخش فصل سوم این انیمه سریالی به پایان رسیده و حالا نیز اعلام شده که انیمه‌ای سینمایی نیز از آن ساخته خواهد شد و همین نیز می‌تواند برای طرفداران این انیمه سریالی بسیار مهیج و جذاب باشد.

قرار است انیمه سینمایی جدیدی از مجموعه «بی‌نظمی در دبیرستان سحر و جادو» ساخته شود که قوس داستانی Yotsuba Succession را پوشش خواهد داشت. ساخت این انیمه سینمایی پس از پخش پایان فصل سوم این انیمه سریالی در ژاپن اعلام شده است. این انیمه سینمایی قرار است ادامه داستان را پس از فصل سوم به نمایش در بیاورد و تیزری نیز برای آن توسط Aniplex منتشر شده است.

مجموعه «بی‌نظمی در دبیرستان سحر و جادو» با رمانی نوشته سوتومو ساتو شروع به کار کرد و در اصل در Shosetsuka ni Naro منتشر شد. ساتو در ادامه با Dengeki Bunko به توافق رسید تا این رمان گرافیکی را در قالب یک لایت رمان از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ منتشر کند. در سال ۲۰۱۳، هر قوس داستانی از این اثر نیز توسط هنرمندان و ناشران مختلف به مانگا تبدیل شده است. اولین فصل از انیمه سریالی نیز در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط استودیو MADHOUSE ساخته و پخش شد و این در حالی است که قوس داستانی Visitor Arc آن در پاییز سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد.

استودیو انیمه تحسین شده و برجسته MADHOUSE مسئولیت تولید فصل اول این انیمه سریالی را برعهده داشته اما استودیو 8bit مسئولیت ساخت فصل دوم آن را برعهده گرفته است. فصل سوم انیمه سریالی «بی‌نظمی در دبیرستان سحر و جادو» در ۵ آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی پخش شد و در نهایت با پخش ۱۲ قسمت به پایان رسید.

فصل سوم انیمه سریالی «بی‌نظمی در دبیرستان سحر و جادو» روی سه قوس داستانی اصلی از رمان‌ها معروف به نام‌های Double Seven، Steeplechase و Ancient City Insurrection تمرکز دارد. فصل سوم این انیمه سریالی دومین سال حضور تاتسویا و میوکی شیبا را در دبیرستان سحر و جادو به نمایش در می‌آورد.

با توجه به مهارت‌هایی که تاتسویا در گذشته نشان داده است، مدرسه برنامه درسی جدیدی ایجاد کرده است که او در آن ثبت کرده و به نام دوره مهندسی جادو شناخته می‌شود. پس از تمام چالش‌هایی که در فصل اول و دوم با آن روبه‌رو شدند، آن‌ها به امید سالی آرام وارد مدرسه شدند اما این اتفاق دور از انتظار است.

فصل سوم انیمه سریالی «بی‌نظمی در دبیرستان سحر و جادو» با ورود سه دانش‌آموز سال اولی جدید به نام‌های ایزومی ساگوسا، کاسومی ساگوسا و تاکوما شیپو آغاز می‌شود و در همین حین نیز سیاست جادویی درون مدرسه تاتسویا و دوستانش را به چالش می‌کشد. همین نیز سبب شده تا حس آشنایی از فصل‌های قبلی را با موفقیت به درون این فصل بیاورد، حسی که طرفداران از آن لذت می‌برند و این در حالی است که شخصیت‌های جدیدی نیز به داستان معرفی شدند. طرفداران می‌توانند از همه چیزهایی که فصل سوم ارائه می‌دهد، لذت ببرند و مشتاقانه منتظر انتشار این انیمه سینمایی باشند. این فصل پر از تصمیمات دیپلماتیک تاتسویا است چراکه ارتش بار دیگر دانش‌آموزان مدرسه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این انیمه سینمایی تازه وقایع و رویدادهای فصل سوم را دنبال می‌کند و نشان می‌دهد که تصمیمات سختی برای خواهر تاتسویا یعنی میوکی در راه است. همان‌طور که از عنوان این قوس داستانی مشخص است، قبیله یوتسوبا باید درباره رئیس قبیله خود تصمیم بگیرد و این تصمیم ممکن است برعهده میوکی باشد. تصمیم میوکی عامل اصلی در طول این فیلم خواهد بود و می‌تواند عامل تعیین کننده در رابطه این خواهر و برادر باشد. تاتسویا با تبدیل شدن به رئیس قبیله آزاد خواهد شد اما این بدان معنا است که میوکی باید با شخص دیگری ازدواج کند.

این قوس داستانی یکی از بزرگترین لحظات در انیمه سریالی «بی‌نظمی در دبیرستان سحر و جادو» خواهد بود و لحظات مهمی را در طول انیمه سینمایی به نمایش خواهد گذاشت. تاریخ اکران این انیمه سینمایی هنوز مشخص نشده و طرفداران امیدوار هستند که برای دیدن این داستان زیاد منتظر نمانند.

منبع screenrant

source

توسط elmikhabari.ir