اگر به تازگی برای خرید لپ تاپ اقدام کرده باشید با انبوهی از مدل‌ها و برندها روبرو می‌شوید که انتخاب را برای شما سخت می‌کند. در ادامه با 7 مورد از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار آشنا خواهید شد. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید لپ تاپ پیشنهاد می‌کنیم حتماً از وب‌سایت سورس کامپیوتر بازدید بفرمایید.

لپ تاپ ایسوس مدل Zenbook 14X

یک لپ تاپ خوش ساخت و سبک از برند ایسوس. صفحه نمایش 14.5 اینچی، وزن 1.56 کیلوگرمی و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم نوید یک لپ تاپ با قابلیت حمل آسان و مطمئن را می‌دهد. پردازنده Core i7، با محدوده فرکانس 1.8 تا 5 گیگاهرتز، رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه SSD از ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ تاپ ایسوس است. خرید لپ تاپ zenbook 14x، یکی از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار شما را از دیگر دستگاه‌ها برای انجام کارهای روزمره بی‌نیاز می‌کند؛ کارهایی از قبیل وب‌گردی، مشاهده فیلم و سریال و کار با اسناد به آسانی و بدون مشکل با این لپ تاپ ایسوس انجام می‌شوند. باتری 70 وات ساعت این لپ تاپ برای استفاده روزمره تا 10 ساعت شما را از شارژر بی‌نیاز می‌کند.

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3

اگر طرفدار برند لنوو باشید یکی از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار از این برند در این روزها ideapad slim 3 است. صفحه نمایش 15.6 اینچی با وزن 1.62 کیلوگرم از جمله ویژگی‌های ظاهری این لپ تاپ است. پردازنده Core i5 با محدوده سرعت پردازنده 1.6 تا 4.5 گیگاهرتز روی این سیستم نصب شده است. رم 8 گیگابایت با حافظه SSD 512 گیگابایتی فضای ذخیره‌سازی این لپ تاپ است. این لپ تاپ سبک، زیبا و باریک بوده و برای حمل و نقل هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. باتری 47 وات ساعت این لپ تاپ توانایی شارژدهی 4 ساعته دارد.

پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim 3

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G614jv

سری راگ ایسوس لپ تاپ‌های سنگین و نیمه سنگین این برند هستند که بیشتر برای استفاده گیم و نرم‌افزارهای سنگین استفاده می‌شوند. ROG Strix G614jv با وزن 2.1 کیلوگرمی و صفحه نمایش 16 اینچی لپ تاپ بزرگی به حساب می‌آید. رم 16 گیگابایت و حافظه SSD 512 گیگابایت در این دستگاه قرار گرفته و پردازنده این لپ تاپ Core i7 با محدوده فرکانس پردازنده 2.9 تا 4.2 گیگاهرتز است. باتری 90 وات ساعتی این لپ تاپ ایسوس توانایی شارژدهی 4 ساعته بعد از استفاده‌های سنگین را دارد. اگر هدف شما از خرید لپ تاپ انجام امور سنگین، حرفه‌ای و گیمینگ است این لپ تاپ به‌عنوان یکی دیگر از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار، گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

لپ تاپ اچ پی مدل Victus Ryzen 5

برند HP این لپ تاپ را که از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار از این برند است، برای استفاده‌های عمومی از جمله مالتی مدیا، استفاده‌های مهندسی و گیم‌های سبک تا نیمه سنگین معرفی کرده است. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچ و وزن آن 2.2 کیلوگرم است. ظرفیت حافظه رم و داخلی به ترتیب 16 و 512 گیگابایت و حافظه داخلی از نوع SSD است. پردازنده این لپ تاپ از سری Ryzen 5 با محدوده سرعت 3.3 تا 4.55 گیگاهرتز است. باتری این لپ تاپ 52.5 وات بود و می‌تواند تا ۳ ساعت شارژ بدهد.

پر فروش‌ترین لپ تاپ‌ها

لپ تاپ اچ پی مدل Victus Ryzen 5

لپ تاپ مک بوک مدل Air MQKP3 M2 2023

این لپ تاپ جذاب و سبک وزن 1.5 کیلوگرمی از مک بوک اپل، از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار، با صفحه نمایش 15.3 اینچی است که برای جابجایی و استفاده در مکان‌های مختلف یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. سری پردازنده این لپ تاپ M2 با محدوده سرعت 2.8 گیگاهرتز و بالاتر است. حافظه رم این مک بوک 8 و حافظه داخلی آن 512 گیگابایت از نوع SSD است. این مک بوک یکی از گزینه‌های مناسب برای دانشجویان و برنامه نویسان است. طراحی جذاب کیبورد این لپ تاپ هنگام تایپ حسی متفاوت و لذت بخش به ارمغان می‌آورد. ظرفیت باتری این لپ تاپ 52.6 وات ساعت با قابلیت شارژدهی 15 تا 20 ساعته است که آن را برای استفاده روزمره به یک گزینه‌ی فوق العاده بدل می‌کند.

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook 15 F1504VA-NJ826-i7

یکی دیگر از لپ تاپ‌های برند محبوب ایسوس مدل ویووبوک 15 با صفحه نمایش 15.6 اینچ و وزن 1.7 کیلوگرمی است. این لپ تاپ هم در رده‌ی لپ تاپ‌های سبک وزن قرار می‌گیرد و برای حمل و نقل مناسب است. پردازنده‌ی این ویووبوک Core i7 با محدوده سرعت پردازنده 1.7 تا 5 گیگاهرتز می‌باشد. رم این لپ تاپ ایسوس 16 گیگابایت و حافظه داخلی آن 512 گیگابایت از نوع SSD است. ظرفیت باتری این لپ تاپ 42 وات ساعت است. ویووبوک 15 یکی دیگر از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار، مناسب استفاده‌های روزمره، مالتی مدیا و گیم‌های سبک تا نیمه سنگین است.

پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook 15 F1504VA-NJ826-i7

لپ تاپ ایسوس مدل TUF FX506HF

آخرین لپ تاپی که در این مطلب از بین پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار قصد معرفی آن را داریم یکی از مدل‌های گیمینگ ایسوس است. این لپ تاپ یک نمونه‌ی اقتصادی برای گیمرهای نه‌چندان حرفه‌ای است که می‌خواهند یک لپ تاپ کاربردی در اختیار داشته باشند. سری TUF از سری‌های مقرون به‌صرفه ایسوس است که با محصولات رده بالای این شرکت یعنی سری ROG فاصله خود را حفظ می‌کند. لپ تاپ ایسوس مدل FX506HF سری TUF دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ و وزن 2.2 کیلوگرم است. پردازنده‌ی این لپ تاپ از سری Core i5 اینتل با فرکانس پردازنده 2.7 گیگاهرتز است. حافظه رم و داخلی این دستگاه به ترتیب 16 و 512 گیگابایت و حافظه داخلی آن از نوع SSD است. ظرفیت باتری این لپ تاپ 48 وات ساعت است.

جمع بندی

در این مقاله 7 مورد از پر فروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار را معرفی کردیم. اگر قصد خرید لپ تاپی سبک وزن برای جابجایی و استفاده در مکان‌های مختلف دارید پیشنهاد ما لپ تاپ‌های zenbook 14x از برند ایسوس، ideapad slim 3 از برند لنوو، Air MQKP3 M2 2023 از برند اپل و مدل Vivobook 15 F1504VA-NJ826-i7 از برند ایسوس است.

اگر طرفدار برند HP هستید و قصد خرید یک لپ تاپ میان رده دارید پیشنهاد ما Victus Ryzen 5 است. برای استفاده‌های سنگین مدل ROG Strix G614jv ایسوس و مدل اقتصادی‌تر این برند برای استفاده‌های سنگین مدل TUF FX506HF است. برای خرید لپ تاپ و دیگر لوازم الکترونیکی از قبیل موبایل، تلویزیون، کنسول بازی، اسپیکر، ماشین‌های اداری و … از وب‌سایت سورس کامپیوتر بازدید بفرمایید.

source

توسط elmikhabari