بازی‌های موبایلی به دلیل در دسترس‌تر بودنش برای تمام سنین دوست داشتنی و جذاب‌اند و طبیعتا پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها نیز از تجربه بازی‌های موبایلی لذت می‌برند. اما پیدا کردن یک بازی مناسب برای این افراد، قطعا کاری پیچیده و دشوار است. اگر به دنبال لیستی جامع از بهترین بازی اندروید برای سالمندان هستید، در این مقاله از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین بازی‌های مناسب پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها بیندازیم.

Angry Birds Match – Casual Puzzle Game


بازی اندروید برای سالمندان

بازی‌های پازل محور موبایلی قطعا جزو دوست داشتنی‌ترین سبک‌ها در میان عناوین پلتفرم موبایل‌اند. این سبک از بازی‌ها می‌توانند افراد مختلفی را سرگرم کنند و سالمندان نیز جزو این دسته از افراد هستند. خوشبختانه در طول چندسال اخیر، بازی‌های پازل محور بسیاری برای پلتفرم موبایل منتشر شدند که Angry Birds Match – Casual Puzzle Game یکی از آن‌ها است. بازی که اگر طرفدار دنیای انگری ‌بردز باشید، قطعا می‌تواند شما را سرگرم کند.

سادگی گیم‌پلی این بازی، تاثیر مهمی در جذابیت آن داشته و اگر به دنبال بهترین بازی اندروید برای سالمندان هستید، می‌توانید روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کنید.



ناشر بازی:
Rovio Entertainment Corporation


دسته بندی:
پازل


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۱۳۴ مگابایت مگابایت

Farm Heroes Saga


بازی اندروید برای سالمندان

صبر کنید، با یک بازی پازل محور دیگر چطورید؟ روی صحبت‌مان با بازی Farm Heroes Saga است که دست‌پختی کمتر دیده شده از استودیوی King محسوب می‌شود. این بازی همان‌طور که از نامش پیداست، یک تجربه پازل محور موبایلی با المان‌های Match 3 است. جایی‌که شما باید میوه‌های همرنگ را در یک راستا قرار دهید و امتیاز جمع کنید.

خوشبختانه این بازی موبایلی نیز به سبب سادگی که دارد، یک گزینه جذاب برای افرادی محسوب می‌شود که به دنبال بهترین بازی پازلی برای سالمندان هستند. از طرفی گرافیک خوب این بازی موبایلی نیز، از Farm Heroes Saga بهترین تجربه ممکن را از بازی اندروید برای سالمندان ساخته است.



دسته بندی:
پازل


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۹۱ مگابایت مگابایت

Happy Color: Coloring Book


بازی اندروید برای سالمندان

Happy Color: Coloring Book بیش از آن‌که یک بازی ویدئویی باشد، یک اثر هنری‌ست. جایی‌که شما باید از دید یک هنرمند به نقاشی‌ها و رنگ‌ها نگاه کنید و آن‌ها را خلق کنید. اتمسفر آرامش‌بخش این بازی، گیم‌پلی ساده و از همه مهم‌تر، استفاده از خلاقیت گیمرها در خلق آثار هنری، مهم‌ترین المانی است که باعث شده تا این بازی گزینه‌ای مناسب برای سالمندان باشد. پس اگر به دنبال یک بازی آرامش‌بخش برای پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها هستید، می‌توانید در لیست بهترین بازی اندروید برای سالمندان به سراغ این بازی بروید.



ناشر بازی:
X-Flow


دسته بندی:
کژوال


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۱۰۳ مگابایت مگابایت

Alto’s Adventure


بازی اندروید برای سالمندان

Alto’s Adventure یکی از آرامش‌بخش‌ترین بازی‌های رکوردی روی پلتفرم موبایل است که می‌تواند برای تمامی گیمرها سرگرم کننده باشد. بنابراین چندان جای تعجبی ندارد که بخواهیم این بازی را در لیست بهترین بازی‌ اندروید برای سالمندان ببینیم. چیزی‌ که در واقع سبب دوست داشتنی‌تر شدن این بازی شده، تم ساده آن است. بطوری که برخلاف بسیاری از بازی‌های رکوردی، شما در دنیای این بازی نیاز به انجام کارهای پیچیده ندارید و همین سادگی باعث شده تا این بازی ارزش تجربه را داشته باشد.



ناشر بازی:
Noodlecake


دسته بندی:
رکوردی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۱۵۱ مگابایت مگابایت

Hay Day


بازی اندروید برای سالمندان

Hay Day بهترین بازی از استودیوی سوپرسل است که می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای سالمندان باشد. یک بازی استراتژیک – شبیه‌ساز موبایلی که به نوعی جزو اولین‌ بازی‌های استودیوی سوپرسل بود.

هی‌دی یک تجربه کژوال از مزرعه‌داری است. علی‌رغم این‌که شما با یک بازی استراتژیک روبه رو هستید، اما گیم‌پلی این بازی کاملا ساده است و همین موضوع از Hay Day یکی از بهترین بازی اندروید برای سالمندان، پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها ساخته.



ناشر بازی:
Supercell


دسته بندی:
استراتژیک


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۳۸۶ مگابایت مگابایت

2048


بازی اندروید برای سالمندان

اجازه دهید که لیست بازی اندروید برای سالمندان را با یکی از بهترین عناوین پازلی ادامه دهیم. اگر به دنبال بهترین بازی پازل محور موبایلی برای پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها هستید، 2048 گزینه‌ای عالی در این لیست برای شماست. یک بازی جذاب که با استفاده از مفاهیم ساده ریاضی، سعی دارد تا تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای بازی‌های پازل محور روی پلتفرم موبایل باشد.

2048 جایی است که شما باید رکورد بزنید و برای این‌کار، باید اعداد مختلفی را با یکدیگر ترکیب کنید. اما باید توجه داشته باشید که حرکات شما محدود هستند و اگر اشتباه کنید، بازنده خواهید شد. پس اگر به دنبال یکی از بهترین بازی اندروید برای سالمندان هستید، می‌توانید روی 2048 حساب ویژه‌ای باز کنید.



ناشر بازی:
Solebon LLC


دسته بندی:
پازل


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۲۳ مگابایت مگابایت

Fruit Ninja


بازی اندروید برای سالمندان

Fruit Ninja از استودیوی بازی‌سازی Halfbrick نه‌تنها یکی از بهترین بازی‌های رکوردی پلتفرم موبایل است، بلکه به عنوان بازی‌هایی شناخته می‌شود که برای تمام سنین جذاب است. بنابراین دیدن نام این بازی در لیست بهترین بازی اندروید برای سالمندان، جای تعجبی ندارد. جایی‌که گیم‌پلی ساده آن حس و حال جذابی را به گیمرها منتقل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای چالش‌برانگیز از یک بازی کژوال داشته باشند. پس اگر به دنبال بازی برای افراد مسن هستید، این بازی را نادیده نگیرید.



دسته بندی:
رکوردی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۱۵۸ مگابایت مگابایت

Subway Surfers


بازی اندروید برای سالمندان

صبر کنید، هنوز کارمان با دنیای بازی‌های رکوردی به پایان نرسیده! اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید و به دنبال بهترین بازی اندروید برای سالمندان می‌گردید، شاید وقت آن رسیده باشد که سری به بازی موبایلی Subway Surfers بزنید.

بازی دوست داشتنی Subway Surfers یک بازی ساده اما جذاب است. همین سادگی باعث شده تا این عنوان موبایلی مناسب افراد مسن باشد. همچنین اهداف شما در دنیای این بازی کاملا شفاف‌اند و خوشبختانه پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها برای تجربه این بازی موبایلی با چالش چندانی روبه رو نخواهد شد.



دسته بندی:
رکوردی


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۱۱۹ مگابایت مگابایت

Angry Birds Classic


بازی اندروید برای سالمندان

نوبتی هم که باشد، نوبت به دومین نماینده از سری انگری بردز در این لیست می‌رسد. روی صحبتمان با نسخه کلاسیک بازی انگری بردز است که می‌توان از این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی اندروید برای سالمندان یاد کرد. سری انگری بردز، نسخه‌های مختلفی دارد که تمامشان دوست داشتنی‌اند، اما هیچکدام از آن‌ها به اندازه نسخه کلاسیک این بازی جذاب نیست.

شما در دنیای بازی موبایلی Angry Birds Classic باید با استفاده از پرنده‌هایی که دارید، با خوک‌ها مبارزه کنید. موضوعی که اگر راستش را بخواهید، باعث شده‌اند تا تجربه چنین عنوانی برای افراد مسن هیجان‌انگیز و جذاب باشد.



ناشر بازی:
Rovio Entertainment Corporation


دسته بندی:
پازل


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۹۹ مگابایت مگابایت

Candy Crush Saga


بازی اندروید برای سالمندان

نهایتا نوبت به بازی موبایلی Candy Crush Saga می‌رسد که خودش را به عنوان آخرین نماینده از لیست بهترین بازی اندروید برای سالمندان معرفی کند. این بازی موبایلی که شاهکاری دیگر از استودیوی King است، قطعا بهترین بازی پازل محور روی پلتفرم موبایل است که می‌تواند پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها را عاشق خودش کند. شما بازهم با یک بازی Match 3 رو به رو هستید که در آن باید شکلات‌ها و آبنبات‌های همرنگ را در یک راستا قرار دهید و امتیاز بگیرید. همچنین با پیش‌روی شما در دنیای این بازی مراحل Candy Crush Saga نیز سخت‌تر خواهند شد و طبیعتا شما با چالش‌های جذاب بیشتری نیز رو به رو خواهید شد.



دسته بندی:
پازل


سیستم عامل:
اندروید


حجم:
۹۵ مگابایت مگابایت

جمع‌بندی


بازی اندروید برای سالمندان

راستش را بخواهید، پیدا کردن یک بازی موبایلی مناسب برای پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها قطعا کاری دشوار و سخت است. اما ما در این مطلب از ویجیاتو به سراغ ۱۰ مورد از بهترین بازی‌های موبایلی رفته‌ایم که برای این دسته از افراد مناسب‌اند و می‌توانند آن‌ها را حسابی سرگرم کنند.

بازی موبایلی 2048 نه‌تنها بهترین بازی اندروید برای سالمندان است، بلکه در جلوگیری از آلزایمر نیز مفید است.

اگر به اینترنت درسترسی ندارید، بازی‌هایی چون Fruit Ninja و Angry Birds Classic می‌توانند گزینه‌های خوبی برای پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌هایتان باشند.

source

توسط elmikhabari